کلاهبرداران 50 میلیاردی مواد غذایی در خوزستان دستگیر شدند


کلاهبرداران 50 میلیاردی  مواد غذایی در خوزستان دستگیر شدند

حوادث رکنا: پلیس آگاهی استان خوزستان موفق به شناسایی 2 کلاهبردار 50 میلیاردی با عنوان خرید مواد غذایی در سراسر کشور شدند.

به گزارش رکنا، یک منبع آگاه از پلیس خوزستان در گفتگو باخبرنگار حوزه انتظامی رکنا اظهار داشت: درپی تشکیل چندین فقره پرونده کلاهبرداری با عنوان خرید مواد غذایی بااسناد مجهول وغیر معتبر در سراسر کشور به تبعه آن در استان خوزستان، شناسایی ودستگیری افراد کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت. در این راستا مأموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان خوزستان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اطلاعاتی

متوجه گردیدند که افرادی اقدام به اجاره چند روزه انبار مواد قضایی در شهرستان اهواز و باوی با اسامی جعلی نمودند.

این منبع آگاه گفت: مأموران در دو عملیات دقیق و جداگانه وغافلگیرانه 2 نفر کلاهبردار حرفه ای که یک نفر از آنان دارای سوابق کیفری متعدد و محکوم متواری بود را در مخفیگاههایشان دستگیر کردند.

در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد این افراد با جعل عنوان ، جعل مدارک شناسایی و جعل اسناد بانکی و فیش های بانکی و جعل چک با اعمال متقلبانه اقدام به کلاهبرداری از کارخانه داران مواد غذایی در سرتاسر کشور نموده و طی دو سال اخیر بیش از 50میلیارد ریال کلاهبرداری نموده اند که علیرعم پرونده های متعدد در استان‌های مختلف هویت واقعی متهمین شناسایی نشده بود.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان یکدستگاه خودرو سانتافه . مدارک شناسایی جعلی . گوشی ها و خطوط مورد استفاده در معاملات و کلاهبرداری و اسناد معاملات و سردخانه محل دپوی اجناس کشف و ضبط گردید.

با توجه به اینکه متهمان با این اقدام خود باعث بی ثباتی در بازار مواد غذایی در مجموعه بنکداران کل کشور گردیده بودند با قرار بازداشت موقت روانه زندان مرکزی اهواز شدند.

گفتنی است با توجه به فرا گیر بودن جرائم متهمین در کل کشور موضوع جهت برسی دیگر جرائم احتمالی بصورت ویژه در حال پیگیری میباشد.

علی رنجکش


کلاهبرداران 50 میلیاردی  مواد غذایی در خوزستان دستگیر شدند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج