سرنوشت ژاوی در دست طارمی و رفقا!


سرنوشت ژاوی در دست طارمی و رفقا!

رکنا: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر به لبه پرتگاه نزدیک شده است.

به گزارش رکنا، تیم فوتبال بارسلونا در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا روز شنبه به مصاف رایو وایه کانو رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت. این تساوی برای بارسلونا گران تمام شد چرا که با توجه به تفاضل گل نسب به اتلتیکو مادرید با ۳۱ امتیاز به رده چهاردهم سقوط کرد. هرچند بارسلونا از ابتدای فصل تا به امروز تنها یک شکست را در لیگ اسپانیا تجربه کرده است اما سقوط این تیم به رده چهارم باعث شده است تا هواداران به عملکرد سرمربی خود اعتراض داشته باشند.

روزنامه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» در این خصوص نوشت: اگر کاتالان‌ها مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا منفی ظاهر شوند، آینده سرمربی اسپانیایی در خطر خواهد بود. بارسلونا در حال حاضر وظیفه دارد بهترین عملکرد خود را در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل پورتو داشته باشد و خود را به جمع مدعیان بازگرداند تا هرگونه شک و تردید را برطرف کند و مستقیماً به عنوان اول گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

هر گونه شکست جدیدی بارسلونا را با چالش جدیدی روبه‌رو می‌کند و کار برای آبی اناری‌ها در ادامه راه برای رسیدن به مرحله‌های بالاتر سخت می‌کند. همچنین ممکن است تداوم مربیگری ژاوی تحت تأثیر قرار بگیرد. کاتالان‌ها ۳ بازی بسیار مهم پیش رو دارند که در ابتدا باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پورتو دیدار کنند و در ادامه هم در لیگ اسپانیا باید به مصاف اتلتیکو مادرید و خیرونا برود. بازی مقابل اتلتیکو مادرید و خیرونا برای مسئولان باشگاه نسبت به انتخاب جایگزین برای ژاوی تعیین کننده خواهد بود.

تیم‌های فوتبال پورتو و بارسلونا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه ۷ آذر از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه «المپیک لوئیز کمپانتیس مونجویی» شهر بارسلون رو در روی هم قرار می‌گیرند.


سرنوشت ژاوی در دست طارمی و رفقا!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خروجی‌های شرقی پایتخت قفل شد