گوشی‌های بین‌المللی هواوی همچنان از اندروید پشتیبانی خواهند کرد


هواوی همچنان به پشتیبانی از گوشی‌های مبتنی‌بر رابط کاربری EMUI در بازار جهانی ادامه‌ خواهد داد. هواوی نسخه‌ی جدید HarmonyOS را بدون پشتیبانی از فایل‌های APK که برنامه‌های بومی اندروید هستند، رونمایی کرد. ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، اعلام کرد...

هواوی همچنان به پشتیبانی از گوشی‌های مبتنی‌بر رابط کاربری EMUI در بازار جهانی ادامه‌ خواهد داد.
هواوی نسخه‌ی جدید HarmonyOS را بدون پشتیبانی از فایل‌های APK که برنامه‌های بومی اندروید هستند، رونمایی کرد. ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، اعلام کرد سیستم‌عامل جدید، آماده‌ی انتشار برای همه‌ی کاربران است و این موضوع باعث سردرگمی صاحبان گوشی هواوی در سراسر جهان شد.
یک هفته پس از اعلام خبر اولیه، هواوی شفاف‌سازی کرد که کاربران خارج از چین، سیستم‌عامل جدید را دریافت نخواهند کرد. گوشی ها و تبلت ها در خارج از چین همچنان از رابط کاربری EMUI استفاده خواهند کرد که مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید است و به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های بومی اندروید ادامه خواهد داد، اما از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند.
بر اساس گزارش CNMO، هواوی به افزایش حمایت خود از توسعه‌دهندگان در سراسر جهان ادامه خواهد داد. این شرکت جامعه‌ی بزرگی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن را همراه خود دارد و برای اطمینان از اینکه اپلیکیشن‌های اندروید که از فروشگاه‌های متفرقه دانلود می‌شوند؛ به‌درستی روی گوشی‌های بدون سرویس‌های گوگل کار کنند، تلاش می‌کند.
مدیران هواوی بارها اطمینان دادند که به پشتیبانی از گوشی‌ها و تبلت‌ها‌ی این شرکت در بازارهای جهانی ادامه خواهند داد. این شرکت همچنان خود را به‌عنوان یک تولیدکننده‌ی بزرگ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دنیای گوشی‌های هوشمند می‌بیند.
هواوی همچنین تأیید کرده است که به استفاده از نام تجاری EMUI برای دستگاه‌های خارج از بازار چین ادامه خواهد داد تا زمانی که کاملاً مطمئن شود مشتریان آماده‌ی پذیرش HarmonyOS هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال میامی - بوستون 11 اردیبهشت 1403