حذف گروهی پیام‌های دایرکت اینستاگرام ممکن می‌شود


حذف گروهی پیام‌های دایرکت اینستاگرام ممکن می‌شود

اینستاگرام درحال آزمایش قابلیت حذف گروهی پیام‌ها در دایرکت است؛ ویژگی مفیدی که بسیاری از کاربران از مدت‌ها قبل انتظارش را می‌کشیدند. حساب کاربری Hammod Oh در ایکس (توییتر سابق) که به افشای قابلیت‌های معرفی‌نشده در برنامه‌ها می‌پردازد با...

اینستاگرام درحال آزمایش قابلیت حذف گروهی پیام‌ها در دایرکت است؛ ویژگی مفیدی که بسیاری از کاربران از مدت‌ها قبل انتظارش را می‌کشیدند.
حذف گروهی پیام‌های دایرکت اینستاگرام ممکن می‌شود
حساب کاربری Hammod Oh در ایکس (توییتر سابق) که به افشای قابلیت‌های معرفی‌نشده در برنامه‌ها می‌پردازد با انتشار پستی جدید اعلام کرد اینستاگرام درحال آزمایش ویژگی جدیدی است که امکان حذف گروهی پیام‌های دایرکت را ارائه خواهد داد. این قابلیت اکنون در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های مورد نظرشان را به‌طور یکجا از صندوق ورودی حذف کنند.
حذف گروهی پیام‌ها در اینستاگرام مشابه حذف انبوه پیام‌ها از چت‌های واتساپ خواهد بود. هنوز نمی‌دانیم اینستاگرام محدودیتی در تعداد پیام‌هایی که می‌توان به‌طور هم‌زمان حذف کرد درنظر خواهد گرفت یا خیر.
حذف گروهی پیام‌های دایرکت اینستاگرام ممکن می‌شود
معرفی قابلیت حذف گروهی پیام‌های دایرکت اینستاگرام برای بسیاری از کاربران این پلتفرم اجتماعی محبوب، تغییر خوشایندی خواهد بود. درحال حاضر تنها راهکار حذف پیام در دایرکت اینستاگرام، لغو ارسال آن‌ها است.
با حذف انبوه پیام در اینستاگرام، کاربران کنترل بیشتری روی چت خواهند داشت و قطعاً تجربه‌ی پیام‌رسانی آن‌ها بهبود می‌یابد.
هنوز مشخص نیست با حذف گروهی پیام‌های دایرکت اینستاگرام، این پیام‌ها برای شخص مقابل نیز حذف خواهند شد یا خیر. پلتفرم اجتماعی تحت مالکیت متا همچنین درحال آزمایش ویژگی جدیدی برای فیلتر فالوورهای جعلی است و علاوه‌بر این قصد دارد انتشار استوری یک هفته‌ای را ارائه دهد.
تاریخ دقیق انتشار عمومی قابلیت حذف گروهی پیام در اینستاگرام هنوز مشخص نیست اما باتوجه به اینکه متا ‌آزمایش آن را شروع کرده، می‌توان انتظار داشت در آینده نزدیک دردسترس قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال 2024