با هوش مصنوعی جدید وان‌پلاس می‌توانید موزیک ویدیو بسازید


در هوش مصنوعی AI Music Studio وان‌پلاس علاوه بر ساخت موسیقی باکلام در سه سبک، می‌توانید موزیک ویدیو نیز بسازید. هوش مصنوعی تقریباً راه خود را به تمامی پلتفرم‌ها و رسانه‌های آنلاین و دیجیتال باز کرده است؛ گوگل هوش مصنوعی را به برنامه‌های...

در هوش مصنوعی AI Music Studio وان‌پلاس علاوه بر ساخت موسیقی باکلام در سه سبک، می‌توانید موزیک ویدیو نیز بسازید.
با هوش مصنوعی جدید وان‌پلاس می‌توانید موزیک ویدیو بسازید
هوش مصنوعی تقریباً راه خود را به تمامی پلتفرم‌ها و رسانه‌های آنلاین و دیجیتال باز کرده است؛ گوگل هوش مصنوعی را به برنامه‌های خود آورده و شرکت متا نیز مسنجر فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ را به هوش مصنوعی مجهز می‌کند. اکنون شرکت وان پلاس نیز با «AI Music Studio» به کارزار هوش‌ مصنوعی می‌پیوندد.
AI Music Studio یک ابزار آنلاین رایگان است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی از طریق پرامپت، ترانه، موسیقی و موزیک ویدیو تولید کنند. برای استفاده از این هوش مصنوعی، کافی است یک حساب کاربری در سایت آن ایجاد کنید. پس از ثبت‌نام، یکی از سبک‌های موسیقی را انتخاب کنید که درحال‌حاضر فقط رپ، پاپ و EDM ارائه می‌شود؛ پس از مشخص‌کردن حال‌وهوا و مود آهنگ می‌توانید تم موزیک ویدیو را نیز تعیین کنید.
ساخت موسیقی با هوش مصنوعی جدید وان پلاس
پس از انجام مراحل بالا، در آخر نیز باید به هوش مصنوعی بگویید که می‌خواهید آهنگ شما در مورد چه چیزی باشد. بقیه فرایند را به هوش مصنوعی بسپارید تا آهنگی را که درخواست داده‌اید، بسازد. اگر ترانه‌ای که می‌خواستید کاملاً مطابق نظرتان نبود، با یک بازسازی ساده می‌توان خروجی را به‌خوبی تنظیم کرد. پس از پایان ساخت آهنگ، می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید، دانلود کنید و از آنچه ساخته‌اید لذت ببرید.
با هوش مصنوعی جدید وان‌پلاس می‌توانید موزیک ویدیو بسازید
وان پلاس علاوه‌ بر عرضه این هوش مصنوعی، مسابقه‌ای نیز تدارک دیده است. کاربران آمریکای شمالی، اروپا و هند می‌توانند آهنگ‌های خود را تا 17 دسامبر (26 آذرماه) ارسال کنند و از میان آن‌ها 100 برنده از هر منطقه انتخاب خواهد شد. جایزه افراد برگزیده نیز کوپن خرید محصولات وان پلاس است.
نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که این هوش مصنوعی پرامپت‌هایی با مضامین نامناسب یا توهین‌آمیز یا مواردی که قوانین کپی‌رایت را نقض می‌کنند، انجام نمی‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سید علی موسوی بی قرار