اندروید 14 برای گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد


پس از مدل‌های پرچم‌دار سنتی، حالا نوبت گوشی‌های تاشدنی سامسونگ است که اندروید ۱۴ را دریافت کنند. سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۴ خود را با رابط کاربری One UI 6 برای جدیدترین گوشی های تاشدنی‌اش یعنی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ دردسترس قرار...

پس از مدل‌های پرچم‌دار سنتی، حالا نوبت گوشی‌های تاشدنی سامسونگ است که اندروید ۱۴ را دریافت کنند.
سامسونگ به‌روزرسانی اندروید ۱۴ خود را با رابط کاربری One UI 6 برای جدیدترین گوشی های تاشدنی‌اش یعنی گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ دردسترس قرار داد.
رابط کاربری One UI 6 ماه گذشته برای سری گلکسی S23 منتشر شد و از آن زمان به گلکسی S22 و گلکسی A54 نیز گسترش یافته است. حالا سامسونگ این به‌روزرسانی را برای گوشی تاشو خود منتشر کرده و اندروید ۱۴ هم‌اکنون برای گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ قابل‌دانلود است.
این به‌روزرسانی ابتدا توسط اپراتور ورایزن در آمریکا منتشر می‌شود و نمونه‌های فروخته شده از طریق این اپراتور، رابط کاربری One UI 6 و اندروید ۱۴ را پیش از نمونه‌های دیگر دریافت می‌کنند.
براساس گزارش کاربرانی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند، تغییرات شامل طراحی جدید بخش تنظیمات سریع، تماس متنی بیکسبی، به‌روزرسانی برنامه‌های دوربین و گالری و بسیاری تغییرات دیگر در پوسته‌ی اختصاصی گوشی سامسونگ می‌شود.
این به‌روزرسانی پچ امنیتی نوامبر ۲۰۲۳ (آبان و آذر) را نیز با خود به همراه دارد که در واقع دومین آپدیتی است که سامسونگ در این زمینه ارائه کرده، چرا که یک آپدیت امنیتی دیگر با آخرین پچ امنیتی در اوایل همین ماه منتشر شده بود.
هنوز در مورد اینکه گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ چه زمانی اندروید ۱۴ را در خارج از آمریکا دریافت خواهند کرد، حرفی به‌میان نیامده است؛ اما می‌توان انتظار داشت به‌زودی آن‌ را روی گوشی خود دریافت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت پایین تلویزیون 4K هواوی خبرساز شد/ عکس