نکته رنگساژ دودی روی پایه 8 دکلره


نکته رنگساژ دودی روی پایه 8 دکلره

رکنا: اگر به دنبال رنگ موی دودی هستید این مطلب را بخوانید.

به گزارش رکنا، گاهی اوقات دکلره ما روی پایه 8 استوپ می کند و ما رنگ دودی نقره ای می خواهیم. رنگ بنفش سرد باعث خنثی کردن زردی دکلره و پرش پایه می شود. در چنین مواقعی رنگ دودی شماره 9 و نقره ای را با 4 سانت بنفش سرد ترکیب کنید و روی موها بگذارید.

ترکیب رنگ روی پایه 8 دکلره

ما قصد داریم در این قسمت شما را با پایه ها و اصطلاحات دکلره آشنا کنیم و درنهایت یک ترکیب رنگ روی پایه 8 دکلره را به شما آموزش بدهیم که قول می دهم این ترکیب رنگ جذاب را حسابی دوست خواهید داشت.

پایه های دکلره مو به این ترتیب است :

پایه 1. قرمز

پایه 2. قرمز نارنجی

پایه 3. نارنجی قرمز

پایه 4. نارنجی

اگر موها مشکی باشد بعد از دکلره به یکی از 4 مرحله بالا می رسد که می گوییم مو در حد دکلره ضعیف رنگ باز کرده و مو بیشتر از این نمی توانست مقاومت داشته باشد و در صورتی که ادامه دهید ممکن است موهایتان بسوزد و از بین برود.

رنگ های انتخابی برای پایه دکلره 1 و 2 و 3 و 4 می تواند شامل قهوه ای متوسط ( پایه ی چهار ) مسی ، آکاژو ، فندقی تیره و…. باشد .

پایه 5. نارنجی زرد

پایه 6. زرد نارنجی

پایه 7. زرد

بعد از دکلره باید موهایتان را رنگساژ کنید و بعد از آن ویتامینه کنید تا کمی موهایتان تقویت شود.

به پایه 5 و 6 و 7 دکلره، دکلره متوسط می گویند. موهایی که به یکی از این پایه ها رسیده است به معنی دکلره متوسط می باشد و بهترین رنگ ها بر روی این پایه رنگ شامل: قهوه ای روشن، بلوند تیره، رنگ های خاکستری پایه 5 و 6 است.

پایه 8. زرد روشن

پایه 9. زرد خیلی روشن

به پایه 8 و 9 دکلره، دکلره قوی می گویند.

دکلره در این حالت بسیار قوی بوده و رنگ های فوق العاده زیبایی روی آنها ایجاد می شود اما به شما توصیه می شود رنگ های بلوند روشن، بلوند طلایی، بلوند خاکستری و بلوند زیتونی را امتحان نمایید.

چون خیلی وقت ها برای شما عزیزان پیش آمده که وقتی دکلره می کنید اکثرا 80 درصد دکلره ها بین پایه 7 و پایه 8 هستند و گاها بیشتر رو پایه8 دکلره جواب می دهد.

ممکن است از این ترکیب رنگ ها خوش تان بیاید ولی ندانید که آیا بعد از انجام این ترکیب رنگ مو به رنگ پوست تان می آید یا خیر؟!!

این ترکیب رنگ خوشگل و استثنایی که امروز می خواهیم به شما آموزش دهیم مناسب با هر سلیقه ای است و به هر مدل رنگ پوست مثل گندمی سبزه و …. خواهد آمد.

در ابتدا ترکیب رنگ را همراه با مقدار می گویم.

اولین رنگی که این ترکیب رنگ به خودش اختصاص می دهد رنگ بژ در پایه 8 است که مقدار بیشتری در این ترکیب استفاده می شود.

پس نکته ای که در این ترکیب رنگ است اینکه رنگ بژ در پایه 8 جزو رنگ های اصلی برای این ترکیب و از برند کریتیو است.

دومی رنگی که در این ترکیب خیلی جذاب و خوشگل می شود رنگ 78/8 است که این رنگ ترکیبی بین رنگ بژ و وایولت است اما رنگ بژ خاکستری مقداری تم رنگ بنفش را به خودش اختصاص داده و اما رنگ آخری که در این ترکیب مورد استفاده قرار می گیرد و خیلی خوشگل ترش می کند رنگ شماره 9.8 است.

با این ترکیب رنگ هایی که گفتم شما می توانید خیلی تناژ قشنگ و جذابی را روی موهایتان در بیاورید.


نکته رنگساژ دودی روی پایه 8 دکلره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی