تمدید مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی توسط مدیر سامانه یکپارچه + جزئیات


تمدید مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی توسط مدیر سامانه یکپارچه + جزئیات

مدیر سامانه یکپارچه خودروها طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اضافه شدن 3 مدل خودروی جدید با تاخیر به فهرست اولیه خودروهای وارداتی، مهلت ثبت‌نام به مدت یک روز دیگر تا پایان روز سه‌شنبه 30 آبان تمدید شده است.وی در تشریح این تصمیم...

مدیر سامانه یکپارچه خودروها طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به اضافه شدن 3 مدل خودروی جدید با تاخیر به فهرست اولیه خودروهای وارداتی، مهلت ثبت‌نام به مدت یک روز دیگر تا پایان روز سه‌شنبه 30 آبان تمدید شده است.

وی در تشریح این تصمیم گفت: این اقدام با هدف ایجاد عدالت بیشتر برای تمامی متقاضیان خرید خودروهای وارداتی صورت گرفته است. زیرا در ابتدا تنها 8 خودرو در فهرست خودروهای وارداتی ویژه متقاضیانی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده بودند، قرار داشت که 3 مدل دیگر نیز با تاخیر به آن اضافه شد. بنابراین به منظور رعایت عدالت و فرصت برابر برای همه، تصمیم گرفته شد تا یک روز دیگر به مهلت ثبت‌نام اضافه شود.

وی یادآور شد: متقاضیانی که پیش از آغاز مرحله اول ثبت‌نام، مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب وکالتی خود بلوکه کرده و از تاریخ 6 اسفند 1400 اقدام به ثبت‌نام در سامانه کرده بودند، اما هنوز در 3 مرحله قبلی تخصیص خودروی وارداتی به آنها صورت نگرفته، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه نسبت به انتخاب یکی از 11 مدل خودروی اعلام شده اقدام کنند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو تأکید کرد: ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً مختص همان ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول است که پیش از این اطلاع‌رسانی شده بود. همچنین وی تصریح کرد که قیمت‌های اعلام شده برای محصولات، قیمت‌های علی‌الحساب در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی متعارف پس از ترخیص، در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت قطعی مصوب اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، وی تأکید کرد که روند انتخاب و ثبت سفارش خودرو توسط مشتریان واجد شرایط، کاملاً الکترونیکی و از طریق سامانه یکپارچه انجام می‌شود. متقاضیان می‌بایست با مراجعه به سامانه و ورود اطلاعات هویتی خود، نسبت به انتخاب یکی از خودروهای موجود در فهرست اقدام نمایند. پس از ثبت سفارش، پیامک تأیید به مشتری ارسال خواهد شد.

در پایان مدیر سامانه یکپارچه تأکید کرد که روند ثبت‌سفارش و تحویل خودروها با نظارت دقیق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام خواهد شد و از متقاضیان خواست تا فرصت موجود را برای انتخاب و ثبت‌سفارش خودروی مورد نظر غنیمت بشمارند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مادر