صندوق‌های هوشمند پستی چه‌طور کار می‌کنند؟


صندوق‌های هوشمند پستی چه‌طور کار می‌کنند؟

با منتفی‌شدن بازگشت سم آلتمن به OpenAI، هیئت‌مدیره‌ی این شرکت مدیرعامل موقت جدید را هم اخراج کرد. بر اساس گزارش وب‌سایت اینفورمیشن، تیم هیئت‌مدیره‌ی OpenAI پس از اخراج غیرمنتظره‌ی سم آلتمن و سپس تلاش برای بازگردانی او، حالا تصمیم...

با منتفی‌شدن بازگشت سم آلتمن به OpenAI، هیئت‌مدیره‌ی این شرکت مدیرعامل موقت جدید را هم اخراج کرد.
صندوق‌های هوشمند پستی چه‌طور کار می‌کنند؟
بر اساس گزارش وب‌سایت اینفورمیشن، تیم هیئت‌مدیره‌ی OpenAI پس از اخراج غیرمنتظره‌ی سم آلتمن و سپس تلاش برای بازگردانی او، حالا تصمیم گرفته است در مسیری کاملا متفاوت قدم بردارد.
ظاهرا امت شیر، مدیرعامل سابق توئیچ، به‌عنوان مدیرعامل موقت OpenAI انتخاب شده است. شیر جایگاه مدیرعاملی را از میرا موراتی تحویل می‌گیرد. موراتی اخیرا در شبکه‌های اجتماعی از آلتمن حمایت کرده بود.
بدین ترتیب OpenAI تنها در سه روز، سه مدیرعامل عوض کرده است.
استخدام امت شیر رسما تمامی امیدها برای بازگشت سم آلتمن را از بین برد. سم آلتمن جمعه اخراج شد، زمانی که هیئت‌مدیره گفت او در ارتباطاتش صادق نبوده است. با افزایش فشار از سوی سهام‌داران و کارمندان شرکت، هیئت‌مدیره سریعا مذاکرات برای بازگشت آلتمن را شروع کرد.
روز گذشته گفته شد که تعداد زیادی از کارمندان OpenAI برای مدیران این شرکت ضرب‌الأجل تعیین کرده‌اند تا اگر آلتمن برنگردد، دسته‌جمعی استعفا دهند. پس از گذشت ضرب‌الأجل، کارمندان OpenAI در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت گسترده از سم آلتمن حمایت کردند.
آلتمن بامداد امروز به وقت ایران به دفاتر کاری OpenAI برگشت تا مذاکره با هیئت‌مدیره را آغاز کند. او در ایکس (توییتر سابق) نوشت آخرین باری است که به‌عنوان مهمان وارد ساختمان OpenAI می‌شود؛ به این معنی که یا هرگز برنمی‌گردد یا مجددا مدیرعامل خواهد شد. پس از ساعت‌ها مذاکره، ظاهرا سرانجام آلتمن تصمیم گرفته است که OpenAI را برای همیشه ترک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ریزش قیمت پژوپارس سنگین شد