این گوشی نیم کیلویی باتری 22 هزار میلی‌آمپرساعتی دارد


این گوشی نیم کیلویی باتری 22 هزار میلی‌آمپرساعتی دارد

گوشی میان‌رده‌ی اوکیتل WP19 پرو با پردازنده‌ی Helio G99 و باتری ۲۲ هزار میلی‌آمپرساعتی از راه می‌رسد. شرکت چینی اوکیتل که به ساخت گوشی‌ اقتصادی و مقاوم معروف است، در خردادماه سال ۱۴۰۱ از WP19 پرده گشود. حالا نوبت WP19 Pro است که با عمر...

گوشی میان‌رده‌ی اوکیتل WP19 پرو با پردازنده‌ی Helio G99 و باتری ۲۲ هزار میلی‌آمپرساعتی از راه می‌رسد.
این گوشی نیم کیلویی باتری 22 هزار میلی‌آمپرساعتی دارد
شرکت چینی اوکیتل که به ساخت گوشی‌ اقتصادی و مقاوم معروف است، در خردادماه سال ۱۴۰۱ از WP19 پرده گشود. حالا نوبت WP19 Pro است که با عمر باتری طولانی مدت و توان شارژ ۳۳ وات از راه برسد.
بر اساس گزارش اختصاصی GSMArena، میان‌رده‌ی جدید اوکیتل نمایشگر ۶٫۸ اینچی LCD با محافظ گوریلاگلس و وضوح FullHD پلاس دارد. اوکیتل WP19 به نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است و انتظار می‌رود WP19 پرو با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز روانه‌ی بازار شود. این گوشی مقاوم ضخامت ۲۹ میلی‌متری و وزن ۵۹۲٫۳ گرمی خواهد داشت.
این گوشی نیم کیلویی باتری 22 هزار میلی‌آمپرساعتی دارد
احتمالاً اوکیتل از پردازنده مدیاتک Helio G99 همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در WP19 پرو استفاده کند. انرژی این گوشی میان‌رده از باتری ۲۲ هزار میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۳۳ وات تأمین می‌شود که نسبت به نسل قبلی، هزار میلی‌آمپرساعت ظرفیت بیشتری دارد.
اوکیتل WP19 پرو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی میان‌رده با تأییدیه‌ی MIL-STD-810H، گواهی IP69K و IP68 روانه‌ی بازار خواهد شد که در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاومت بالایی دارد.
گوشی میان رده مقاوم اوکیتل WP19 پرو با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. اطلاعاتی از تاریخ عرضه و قیمت گوشی اوکیتل WP19 پرو در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود قیمت آن کمی بیشتر از قیمت گوشی WP19 باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج