تمرینات مفید برای لذت جنسی زنان


در هنگام نزدیکی انقباض عضلات لگنی که قوی هستند موجب ایجاد لذت برای شما و شریک جنسی‎تان خواهد بود

شفاآنلاین»سلامت جنسی»برای خانم هایی که در رسیدن به اوج لذت جنسی مسئله دارند تمرینات عضلات کف لگن میتواند بسیار موثر باشد. این تمرین علاوه بر کمک به ارضا شدن سریع خانم ها برای درمان انزال زودرس در آقایان هم خیلی مفید هستند که با تمرین و تکرار میتوانید از فواید آن بهره مند شوید .
به گزارش شفاآنلاین: برای انجام این تمرین نکات زیر را یادگرفته و تکرار کنید:


خروج ادرار را در هنگام ادرار کردن بوسیله‎ی سفت کردن عضلات لگنی متوقف کنید و بعد دوباره رها کنید.

عضلات لگن را منقبض کرده، به مدت یک ثانیه نگه دارید و رها کنید . این حرکت را روزی سه بار و هر بار ده مرتبه انجام دهید . به ‎تدریج تعداد انقباضات و دفعات را به ده بار انقباض به تعداد بیست دفعه در روز برسانید . در هر حالتی اینکار را انجام دهید حتی هنگامی ‎که پشت کامپیوتر هستید، یا وقتی کتاب می‎خوانید و یا با تلفن صحبت می‎کنید.

در هنگام نزدیکی انقباض عضلات لگنی که قوی هستند موجب ایجاد لذت برای شما و شریک جنسی‎تان خواهد بود . نتیجه یکباره حاصل نمی‎شود اما تدریجاً تفاوت را متوجه خواهید شد . برخی پزشکان معتقدند زنان باردار باید تعداد تمرینات خود را بیشتر از افراد عادی انجام دهند تا آمادگی لازم را برای انجام زایمانی راحت‎تر و سالم‎تر داشته باشند. و این تمرین ها را پس از زایمان ادامه دهند که بعد از زایمان هم قوام واژن شان زودتر به حالت طبیعی بازگردد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9