با 5 کرم پودر عالی بازار بیشتر آشنا شوید


کرم پودر به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی صورت است که به شما برای داشتن آرایش زیبا و بی‌نقص کمک می‌کند. کرم پودر در برندهای مختلفی تولید می‌شود که از نظر کیفیت و ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. اگر شما نیز به دنبال یک کرم پودر عالی هستید...

کرم پودر به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی صورت است که به شما برای داشتن آرایش زیبا و بی‌نقص کمک می‌کند. کرم پودر در برندهای مختلفی تولید می‌شود که از نظر کیفیت و ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. اگر شما نیز به دنبال یک کرم پودر عالی هستید که پوشش دهی خوبی داشته باشد و به خوبی جذب پوستتان شود، در ادامه همراه ما باشید. در ادامه به معرفی ۵ کرم پودر عالی و پرفروش بازار می‌پردازیم.

با 5 کرم پودر عالی بازار بیشتر آشنا شوید

۵ کرم پودر عالی و پرفروش بازار را بشناسید

کرم پودر جزو محصولات آرایشی است که تماس مستقیم با پوست صورت دارد و به همین دلیل در سلامت پوست نقش مهمی ایفا می‌کند. پس باید بهترین کرم پودر را برای استفاده روزانه خود انتخاب کنید تا در دراز مدت سلامت پوست را تهدید نکند و سبب ایجاد هیچ گونه عوارض پوستی نشود. قطعا اگر یک کرم پودر مرغوب و اورجینال استفاده کنید، به خوبی جذب پوستتان می‌شود و هر گونه لک، جای جوش را پوشش می‌دهد. شما با استفاده از یک کرم عالی، صورتی صاف، یکدست و شفاف خواهید داشت. چیزی که خواسته هر بانوی زیباپسندی است.

کرم پودر فلورمار

کرم پودر فلورمار جزو کرم‌های فول کاور است که قدرت پوشش دهی بسیار خوبی دارد و تمامی نقص‌های پوست را محو می‌کند. اگر پوست شما دارای لکه، جای جوش، کک و مک، جوش فعال و یا محل جراحت و بخیه است، با استفاده از این کرم پودر تمامی آن‌ها را می‌توانید محو و پنهان کنید.

این محصول علاوه بر اینکه تمامی نقص‌های پوست شما را محو می‌کند، همچنین در ترکیب خود دارای ضد آفتاب نیز است و در برابر اشعه فرابنفش خورشید از پوست شما محافظت می‌کند. کرم پودر فلورمار در چند مدل متعدد تولید می‌شود که با توجه به پوست خود می‌توانید مدل مناسب را انتخاب کنید. کرم پودر لیفتینگ فلورمار را می‌توان یکی از مدل‌های این محصول معرفی کرد.

این محصول علاوه بر اینکه پوشانندگی بالا و بافت نرم و سبکی دارد، همچنین به عنوان لیفت کننده صورت نیز عمل می‌کند و مانع ایجاد چین و چروک صورت و پیری زودرس می‌شود. کرم پودر لیفتینگ دارای ضد آفتاب با SPF20 و مرطوب‌کنندگی بالایی است که برای تمامی پوست‌ها به ویژه پوست خشک مناسب می‌باشد. سایت لیمونا انواع کرم پودر فلورمار اورجینال را برای پوست‌های خشک، چرب، معمولی و حساس با بهترین کیفیت به فروش می‌رساند. شما با توجه به نوع پوست خود می‌توانید مدل مناسب آن را انتخاب کنید.

کرم پودر دوسه

کرم پودر دوسه یکی از پرفروش‌ترین برندها در سطح جهان است که با فرمولاسیون استاندارد خود موجب ایجاد بافت نرم و یکدستی روی پوست شما می‌شود. این محصول با قدرت پوشش دهندگی عالی، انواع مشکلات پوستی از جمله جای جوش و کک و مک را محو می‌کند و موجب ایجاد پوستی صاف و یکنواخت می‌شود. این محصول دارای ماندگار ۲۴ساعته است که برای ساعت‌های طولانی در مجالس، مهمانی ها، محل کار و… انتخاب بسیار ایده آلی خواهد بود.

با 5 کرم پودر عالی بازار بیشتر آشنا شوید

کرم پودر دوسه با خاصیت مرطوب‌کنندگی خود از پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می‌کند و پس از گذشت چند ساعت روی صورت نمی‌ماسد. این محصول برای محو کردن سیاهی زیر چشم گزینه‌ای مناسب است. کرم پودر دوسه کانسیلر دار یکی از بهترین و محبوب‌ترین مدل‌های کرم پودر دوسه است که قدرت پوشانندگی فوق العاده‌ای دارد. این مدل در سه رنگ‌بندی از روشن تا تیره تولید می‌شود که برای هر رنگ پوستی مناسب است.

بافت بسیار نرم و سبکی دارد و به خوبی جذب پوست می‌شود. از دیگر مدل‌های کرم پودر دوسه می‌توان به کرم پودر تیوپی مینرال دوسه، کرم پودر اینفالیبل دوسه، کرم پودر تیوپی SPF40 دوسه و کرم پودر گریم دوسه اشاره کرد.

تمامی کرم پودرهای نام برده شده در سایت لیمونا موجود هستند. شما عزیزان با توجه به نوع پوست می‌توانید مدل اصل و اورجینال این کرم را انتخاب و خریداری کنید.

کرم پودر لورال

کرم پودر لورال یکی دیگر از برندهای پرفروش در بازار است که با ویژگی‌های عالی خود توانسته محبوبیت زیادی کسب کند. یکی از ویژگی‌های این محصول قدرت پوشانندگی عالی آن است که به خوبی عیوب پوستی مانند فرورفتگی پوست، محل زخم، جای جوش و… را پوشش می‌دهد. این محصول دارای بژ روشن است که به خوبی با رنگ پوست شما هماهنگ می‌شود و رنگ طبیعی به پوست می‌بخشد. کرم پودر لورال در ترکیب خود ضد آفتاب دارد و در نهایت از آسیب رسیدن پوست در اثر اشعه فرابنفش خورشید جلوگیری می‌کند.

کرم پودر بورژوآ

کرم پودر بورژوآ جزو محبوب‌ترین برندها در سطح جهان است. استفاده از این کرم، پوستی شفاف، صاف و یکدست را به شما هدیه می‌دهد. این محصول پوشش بسیار قوی دارد که تمامی نقص‌های پوستی را محو می‌کند و هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند. کرم پودر بورژوآ با ترکیبات غنی که دارد، موجب آبرسانی پوست می‌شود و پوست را نرم و لطیف می‌کند.

این محصول در ترکیب خود مواد مات کننده دارد که در صورت استفاده مداوم، سبب کمرنگ شدن لکه‌های پوستی می‌شود. ضد آب است و ماندگاری ۲۴ساعته دارد. همچنین می‌توانید از آن علاوه بر استفاده روزانه، به عنوان کرم گریم عروس نیز استفاده کنید.

با 5 کرم پودر عالی بازار بیشتر آشنا شوید

کرم پودر بورژوآ از عرق کردن پوست جلوگیری می‌کند و بعد از گذشت چند ساعت‌های اول روی پوست نمی‌ماسد. رنگ‌بندی متنوعی دارد و شما با هر رنگ پوستی که دارید، می‌توانید از طیف رنگی مختلف آن استفاده کنید. فرمولاسیون آن سبک است. همچنین این محصول انواع مختلفی دارد و برای انواع پوست چرب، مختلط، حساس، چرب و خشک مناسب است.

برای مشاهده انواع کرم پودر بورژوآ با کیفیت و اصل، می‌توانید به سایت لیمونا که واردکننده بهترین محصولات آرایشی است؛ مراجعه کنید و بهترین کرم پودر سازگار با پوست خود را خریداری فرمایید.

کرم پودر لاکچری کوین

این محصول یکی دیگر از پرفروش‌ترین کرم پودرهای بازار است که علاوه بر پوشانندگی عالی، پوست را نیز تغذیه می‌کند. کرم پودر لاکچری علاوه بر محو کردن لکه‌های پوستی و جای جوش، همچنین خط خنده و خط اخم را پوشش می‌دهد. در نتیجه با استفاده از آن پوست صاف و یکدستی خواهید داشت. کرم پودر لاکچری کوین دارای خاصیت آبرسانی است و از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم و پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

این محصول به خوبی با رنگ پوست هماهنگ می‌شود و جلوه‌ای کاملا طبیعی دارد. بافت مخملی و فوق العاده سبک، از ویژگی‌های این محصول است که اجازه تنفس را به پوست می‌دهد. با ترکیبات غنی خود چربی پوست را کنترل کرده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند.

با 5 کرم پودر عالی بازار بیشتر آشنا شوید

سخن پایانی

با توجه به اینکه کرم پودر تماس مستقیمی با پوست دارد و پایه اصلی آرایش شما محسوب می‌شود، پس باید به کیفیت محصولی که استفاده می‌کنید توجه داشته باشید. در این صورت علاوه بر داشتن آرایشی زیبا و بدون نقص، سلامت پوست شما نیز حفظ می‌شود. کرم پودر لاکچری کوین، کرم پودر فلورمار، کرم پودر دوسه، کرم پودر لورال و کرم پودر بورژوآ از بهترین و پرفروش‌ترین کرم پودرهای بازار هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند. سایت لیمونا https://limoona.com/ به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح کشور فعالیت می‌کند. لیمونا انواع محصولات را با بهترین کیفیت و ایده آل‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. این فروشگاه اینترنتی با ارائه بهترین محصولات به مشتریان خود، همواره توانسته رضایت آن‌ها را جلب کند. جهت خرید لوازم آرایشی، بهتر است اکنون سری به سایت لیمونا بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مردان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جشن الفبا کلاس اول عمو مسعود