استایل همسر بهرام رادان در ایتالیا غوغا کرد / پیراهن بلند حریر! + عکس


استایل همسر بهرام رادان در ایتالیا غوغا کرد / پیراهن بلند حریر! + عکس

بهرام رادان و همسرش به ایتالیا رفتند. بهرام رادان و مینا مختاری در ۲۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ازدواج خود را علنی...

استایل همسر بهرام رادان در ایتالیا غوغا کرد / پیراهن بلند حریر! + عکس

بهرام رادان و همسرش به ایتالیا رفتند. بهرام رادان و مینا مختاری در ۲۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ازدواج خود را علنی کردند. آنها با به اشتراک گذاشت تصویری از سفر به آفریقا در صفحات اجتماعی خود این خبر را به طرفداران خود اعلام کردند. با این حال اخبار غیر معتبر از سفرهای پیشین آنها حاکی از آشنایی بلند مدت آنها می‌داد.

استایل همسر بهرام رادان در ایتالیا

استایل همسر بهرام رادان در ایتالیا غوغا کرد / پیراهن بلند حریر! + عکس

مینا مختاری همسر بهرام رادان کیست؟

مینا مختاری همسر بهرام رادان بازیگر مشهور و پرطرفدار سینما و تلویزیون است که در زمینه های طراحی مد و مدلینگ فعالیت دارد. او یکی از بزرگترین طراحان لباس است و خود مالک چندین مزون لباس است.

مینا مختاری از دوره نوجوانی تمایل زیادی به صنعت مد داشت و با بسیاری از مدل های معروف دنیا آشنایی داشت. او پس از اینکه از دبیرستان فارغ التحصیل شد در کلاس های متعدد ثبت نام کرد، و پس از آن اقدام به راه اندازی فعالیت حرفه ای خود کرد و توانست برند خود را معرفی کند. میمو Memo نام مزون خانم مختاری است که در آن مانتوهایی که طراحی کرده است را به فروش می رساند.

سن همسر بهرام رادان

در مورد سن همسر بهرام رادان تا کنون اطلاعاتی منتشر نشده است اما طبق برخی از اخبار شبکه های اجتماعی او بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارد. اولین بار در سال ۲۰۱۸ اخباری از ارتباط این طراح مد با بهرام رادان منتشر شد. بهران رادان همسر مینا مختاری متولد هفدهم مرداد سال ۱۳۵۸ است. بهرام رادان اصالت اصفهانی دارد. او در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. آقای رادان آخرین فرزند یک خانواده شش نفری است.

مراسم جشن عروسی بهرام رادان

مراسم ازدواج مینا مختاری و بهرام رادان در هتل رادیسون کشور گرجستان برگزار شد و تصاویر این جشن باشکوه در ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ در شبکه های اجتماعی منتشر شد. در این مراسم مینا مختاری دو لباس عروس با مدل های متفاوت بر تن کرد. اولین لباس او پیراهنی با دنباله ای بلند و سیلوئت بود و دومین لباس وی نیز پیراهنی دنباله دار با آستین های توری و سیلوئت پری دریایی بود که هر دو از برند مشهور ستاره میران انتخاب شده بودند. تاکسیدو بهرام رادان نیز از برند بازلی که یک برند خوشنام ایرانی است انتخاب شده بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ استایل بازیگر چادری بچه مهندس را در استانبول مشاهده کنید!