کارلوس ساینز: برزیل فرصتی بود که از دست رفت


فرمول یک ایران – اسکودریا فراری در روزی که رقبایش هم روز خوبی نداشتند تنها موفق شد که با یک خودرو کار را به اتمام برساند و کارلوس ساینز در رده ششم قرار گرفت و سرعت به چالش کشیدن استون مارتین را نداشت. کارلوس برخلاف همتیمی خود چارلز لکلرک، موفق به...

فرمول یک ایران – اسکودریا فراری در روزی که رقبایش هم روز خوبی نداشتند تنها موفق شد که با یک خودرو کار را به اتمام برساند و کارلوس ساینز در رده ششم قرار گرفت و سرعت به چالش کشیدن استون مارتین را نداشت.

کارلوس برخلاف همتیمی خود چارلز لکلرک، موفق به شروع مسابقه شد اما مشکل کلاچ مانع از آن شد که در شروع یا شروع مجدد پیشرفتی داشته باشد. این در حالی بود که این راننده اسپانیایی از هر دو خودروی مرسدس سبقت گرفت و از رده هشتم جدول به رتبه ششم صعود کرد، اما فاصله زیادی با سکو داشت.

ساینز در مورد مسابقه ای که انجام شد گفت:

مسابقه‌ای پرحادثه، ما دوباره با کلاچ در دو استارت مثل مسابقه اسپرینت مشکل داشتیم، تمام آخر هفته را با این بخش درگیر بودیم.

بعد از آن، صادقانه بگویم در مسابقه من در ابتدا دوره خوبی داشتم، اما بعد، به سادگی استون مارتین، ردبول، مک لارن کمی سریعتر از ما بودند. حداقل ما توانستیم از مرسدس بنز پیشی بگیریم، اما احتمالاً بدون حضور چارلز، فرصتی را برای کسب امتیاز بیشتر نسبت به مرسدس از دست دادیم.

کارلوس در ادامه بیان کرد:

استون و همچنین آلپین، کمی شبیه به زندوورت بودند. به یاد دارم که استون در زندوورت سریع بود، آلپین هم پا به پای ما بود و در واقع پیر گسلی، مسابقه را نزدیک به ما به پایان رساند. ویژگی‌های پیست مشابه با زند‌وورت بود و به همین دلیل ما کمی عقب گرد داشتیم، اما در وگاس احتمالا ما فرم خوبی خواهیم داشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!