جشن تولد رویایی کندال جنر / مدل معروف زن 28 ساله شد + عکس


جشن تولد رویایی کندال جنر / مدل معروف زن 28 ساله شد + عکس

کندال نیکول جنر (انگلیسی: Kendall Nicole Jenner؛ زادهٔ ۳ نوامبر ۱۹۹۵) یک مدل اهل ایالات متحده آمریکا است. او...

جشن تولد رویایی کندال جنر / مدل معروف زن 28 ساله شد + عکس

کندال نیکول جنر (انگلیسی: Kendall Nicole Jenner؛ زادهٔ ۳ نوامبر ۱۹۹۵) یک مدل اهل ایالات متحده آمریکا است. او دارای یک خواهر کوچکتر به نام کایلی و سه خواهر ناتنی بزرگتر به نام‌های کورتنی، کیم و کلویی کارداشیان و همچنین چهار برادر ناتنی به نام‌های راب کارداشیان، برت جنر، براندون جنر و برودی جنر است.

جشن تولد رویایی کندال جنر

جشن تولد رویایی کندال جنر / مدل معروف زن 28 ساله شد + عکس

معروف شدن کندال جنر

در سن ۱۴ سالگی، مادرش کریس به او کمک کرد تا با آژانس مدلینگ، Wilhelmina Models قرارداد ببندد و حرفه مدلینگ خود را برای خرده فروش زنجیره ای Forever ۲۱ آغاز کرد. سپس یک عکسبرداری در Teen Vogue گرفت و شروع به رزرو شغل برای برندهای سراسر جهان کرد. در درجه اول در استرالیا. طولی نکشید که کندال برای عکاسی مد فارغ التحصیل شد و شروع به قدم زدن در نمایش های هفته مد در سراسر جهان کرد.

ثروت کندال جنر

در حالی که خواهران او کیم و کایلی به وضعیت میلیاردر رسیده اند، کندال نیز از نظر مالی وضعیت مناسبی دارد. در سال ۲۰۱۸، او برای دومین سال متوالی توسط فوربس به عنوان پردرآمدترین مدل جهان انتخاب شد. از سال ۲۰۱۹، آخرین دارایی خالص او ۴۵ میلیون دلار تخمین زده می شود که در آن سال به دلیل همه حمایت ها او، ۱۲ میلیون دلار درآمد کسب کرد.

با شروع کار کندال با برندهای برتر بیشتر، او در مجلاتی مانند GQ و Harper’s Bazaar امتیاز کسب کرد و حتی در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ برنده جایزه انتخاب نوجوان برای مدل مورد علاقه شد. و به طور مداوم با برندهای بزرگ در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود کار می کرد. خارج از مدلینگ، او یک خط لباس با خواهرش کایلی به نام کندال + کایلی دارد که در تاپ شاپ موجود است، و او با برندهایی در زمینه خطوط لاک ناخن، خطوط جواهرات، و طراحی کفش و کیف دستی با استیو مدن برای خط Madden Girl خود همکاری کرده است. . در سال ۲۰۱۶، او به عنوان چهره برند زیبایی استی لادر معرفی شد و همکاری کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید