هاشور میکروبلیدینگ ابرو یا لمینت ابرو؟ کدام را انتخاب کنیم؟


هاشور میکروبلیدینگ ابرو یا لمینت ابرو؟ کدام را انتخاب کنیم؟

میکروبلیدینگ یکی از تکنیک‌های جدید هاشور ابرو است که به صورت دستی با ایجاد خطوطی ظریف در بین ابروها سبب پرپشت‌سازی و فرم دهی ابروها می‌گردد. روش‌های هاشور ابرو نظیر میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو و … برخلاف روش‌های غیرتهاجمی ابرو همانند لیفت و...

میکروبلیدینگ یکی از تکنیک‌های جدید هاشور ابرو است که به صورت دستی با ایجاد خطوطی ظریف در بین ابروها سبب پرپشت‌سازی و فرم دهی ابروها می‌گردد. روش‌های هاشور ابرو نظیر میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو و … برخلاف روش‌های غیرتهاجمی ابرو همانند لیفت و لمینت ابرو، با تزریق رنگدانه به داخل پوست انجام می‌شوند. در این روش‌ها پیگمنتر با استفاده از سوزن تاتو خطوطی ظریف و همانند تار مو طبیعی ابرو در بین ابروها ایجاد می‌کند و رنگدانه را در این خطوط قرار می‌هد. از این رو می‌توان گفت روش‌های میکروبلیدینگ و هاشور ابرو روش‌های تهاجمی هستند که در صورتی که در مراکز معتبر انجام نشوند می‌توانند عوراضی خطرناک برای فرد ایجاد کنند. اما طراحی ابرو با روش میکروبلیدینگ و هاشور ابرو، بسیار طبیعی و زیبا بوده و ابروهایی پرپشت، قرینه و دائمی برای فرد ایجاد می‌کند.

درمقابل روش لمینت ابرو یا لیفت ابرو روش‌های غیرتهاجمی هستند که در آن‌ها ابروها به سمت بالا شانه شده و ثابت می‌شوند. در لمینت ابرو با استفاده از مواد کراتینه و تقویت‌کننده، ابروها به سبک هالیوودی و هاشوری به سمت بالا کشیده می‌شوند. ماندگاری این تکنیک بین 30 تا 45 روز است و در مقابل میکروبلیدینگ و هاشور ابرو دوام خیلی کمتری دارند. در تکنیک لمینت ابرو نیز اگر از مواد اورجینال و گیاهی استفاده نشود ممکن است ریزش ابرو برای فرد رخ دهد. اما درصورت استفاده از مواد باکیفیت و گیاهی در لمینت ابرو نه تنها ابروها نمی‌ریزد بلکه موجب تقویت و رویش مجدد ابرو نیز می‌گردد.

هاشور ابروی طبیعی چگونه انجام می شود؟

هاشور ابرو یکی از تکنیک‌های آرایش دائم ابروهاست که باعث می‌شود ابروها پرپشت، قرینه و خوش فرم گردد. افراد با ابروهایی خالی، کم پشت و نامتقارن و حتی کسانی که در ابروهای خود جای زخم، بخیه و اسکار دارند، هاشور ابرو از تکنیک های آرایش دائم گزینه مناسبی برای افزایش زیبایی و رفع نواقص ابروهای آن‌هاست. هاشور ابرو به وسیله دستگاه و یا دست انجام می‌شود. طراحی ابرو توسط دستگاه، میکروپیگمنتیشن ابرو نام دارد که ماندگاری بیشتری داشته و حالتی سایه‌ای در ابروها ایجاد می‌کند. در روش هاشور میکروپیگمنتیشن ابرو، از دستگاه‌های پیشرفته و مدرنی استفاده می‌شود که دارای کارتریج‌های یکبار مصرف هستند. روش دیگر هاشور ابرو میکروبلیدینگ است که در ادامه این مطلب به طور مفصل بدان می‌پردازیم.

مراحل اجرای هاشور ابرو

پیگمنتر برای اجرای هاشور ابرو در مرحله اول باید براساس آناتومی چهره فرد و سلیقه او، طراحی و قرینه سازی ابرو را توسط ابزارها مخصوص انجام دهد. هاشور ابرو، میکروبلیدنگ و فیبروز ابرو به سبب نفوذ سوزن تاتو در پوست ممکن است برای برخی افراد با آستانه تحمل پایین دردناک باشد. از این رو پیگمنتر باید از بهترین مواد بی حسی، برای کاهش درد تاتو این افراد استفاده کند. میزان استفاده از مواد بی حسی بسیار مهم است. چرا که در صورت استفاده بیش از حد از مواد بی حسی، رنگ تاتو ممکن است بعد ازمدتی بریزد. پس از استفاده از مواد بی حسی، موضع مورد نظر با سلفون بی حسی پوشانده شده و به مدت 20 الی 45 دقیقه زمان برای بی حس شدن نیاز دارد. پس از آن پیگمنتر براساس رنگ طبیعی ابرو و موهای فرد، ترکیب رنگ تاتو را انجام می‌دهد.

استفاده از رنگ‌های اورجینال و بدون سرب، آهن و نیکل در این مرحله از اهمیت بسیار یادی برخوردار است. چرا که درصورت استفاده از رنگ بی‌کیفیت، فرد ممکن است دچار عوارض هاشور ابرو گردد. سپس پیگمنتر با یکی از روش‌های میکروپیگمنتیشن با دستگاه و یا میکروبلیدینگ و فیبروز با دست، خطوط هاشور را در ناحیه ابرو ترسیم می‌کند. هرچه خطوط ترسیم شده نازکتر باشد، نتیجه کار طبیعی تر خواهد بود. در آخرین مرحله از هاشور ابرو جدید و میکروبلیدینگ هاشور ابرو، رنگدانه در خراش‌های ایجاد شده قرار می‌گیرد. با مشاهده عکس هاشور ابرو بعد از یک ماه، رنگ طبیعی ابرو مشخص می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت بهترین قیمت هاشور ابرو در مرکزی تخصصی به صورت دائمی ابروهایی خوش فرم و زیبا داشته باشید.

هاشور میکروبلیدینگ ابرو یا لمینت ابرو؟ کدام را انتخاب کنیم؟

میکروبلیدینگ هاشور ابرو

میکروبلیدینگ ابرو یکی از متدهای آرایش نیمه دائمی ابرو است که برای رفع نواقص و اصلاح فرم ابرو انجام می‌شود. در میکروبلیدینگ با استفاده از قلمی مخصوص که شامل 10 الی 12 سونزن بسیار ظریف است، رنگدانه‌ها را به صورت تارهای نازک مو زیر پوست تزریق می‌کنند. ظرافت این تکنیک سبب ایجاد ابروهایی بدون قاب و طبیعی شده است. در اجرای میکروبلیدینگ ابرو دخترانه پیگمنتر باید به ظرافت خطوط، کنترل فشار دست در حین اجرای خطوط، عمق مناسب سوزن، زاویه دست با صورت مشتری و … توجه نماید. در صورت بروز هرگونه خطا در مراحل انجام هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ، فرد ممکن است دچار عوارض میکروبلیدینگ ابرو گردد.

از این رو افراد باید بدون توجه به قیمت میکروبلیدینگ ابرو، به بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تهران مراجعه کنند تا خدماتی با کیفیت و ماندگاری بالا دریافت نمایند. از طرفی یکی دیگر از عوامل مهم در کیفیت، ماندگاری و عدم بروز عوارض میکروبلیدینگ ابرو، رعایت نکات مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو است. این نکات شامل عدم قرارگیری فرد تا یک هفته در زیر نور مستقیم آفتاب، عدم استحمام تا 3 روز اول، استفاده از بهترین پماد بعد از میکرو ابرو و … می‌باشد.

ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو دخترانه بسته به نوع پوست افراد و دیگر عوامل بین 1 تا 3 سال ماندگاری دارند. درصورتی که فرد دارای پوست چرب باشد، کیفیت میکرو ابرو مطلوب نبوده و همچنین رنگ تاتو زودتر ریزش پیدا کرده و محو می‌شود. البته در برخی مراکز میکروبلیدینگ ابرو برای پوست چرب کیفیت و ماندگاری بالایی دارد اما در حالت کلی این تکنیک برای این نوع پوست پیشنهاد نمی‌شود. برای افزایش دوام و ماندگاری میکروبلیدینگ، لازم است پیگمنتر رنگدانه را در عمق بیشتری از پوست قرار دهد و همچنین از باکیفیت‌ترین برند رنگدانه استفاده کند.

از طرفی مشتری نیز می‌تواند با رعایت نکات مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو، به افزایش کیفیت و دوام این تکنیک کمک کند. به طور کلی برای تقویت رنگ بلید ابرو فرد باید در بازه زمانی 8 الی 10 ماه برای ترمیم میکروبلیدینگ ابرو به مرکز مورد نظر مراجعه کند. لازم به ذکر است در صورت مراجعه به مرکزی تخصصی که خدمات باکیفیت و با دوام ارائه می‌کند، دیگر نیازی به ترمیم نخواهید داشت.

آیا میکروبلیدینگ درد دارد؟

انجام میکروبلیدینگ همانند سایر تکنیک‌های آرایش دائم به سبب نفوذ سوزن در پوست ممکن است دردناک باشد. البته میزان درد تاتو در اجرای این تکنیک به آستانه تحمل افراد نیز بستگی دارد. از این رو پیگمنتر در بهترین مرکز میکرو ابرو در تهران با استفاده از بهترین بی حسی برای تاتو، ابروی افراد را بی حس نموده و از درد تاتو آن‌ها می‌کاهد. انواع بی حسی به بی حسی‌های قبل از کار و بی حسی‌های حین کار تقسیم بندی می‌شوند. همچنین این بی‌حسی‌‌ها شامل انواع پماد، کرم بی حسی، ژل بی حس کننده، اسپری بی حسی و بی حسی‌های مایع هستند که پیگمنتر براساس تجربه خود از یکی از آن‌ها استفاده می‌کند.

در صورتی که مشتری در حین کار درد زیادی را احساس کرد، به‌منظور کاهش درد و افزایش دقت و تمرکز پیگمنتر برای ادامه کار از بی‌حسی‌‌های مایع استفاده می‌شود. از طرفی نحوه استفاده از مواد بی حسی از نکات مهم و قابل توجه است که پیگمنتر باید بدان توجه نماید. چراکه در صورت استفاده بیش از حد از مواد بی حسی و لیدوکائین، رنگ تاتو ریزش پیدا می‌کند. از این رو برای تجربه میکروبلیدینگی باکیفیت و بدون درد باید به بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تهران مراجعه کنید.

هاشور میکروبلیدینگ ابرو یا لمینت ابرو؟ کدام را انتخاب کنیم؟

لیفت و لمینت ابرو چیست و چه فرقی با هم دارند؟

لیفت و لمینت ابرو با مواد جدیدترین ترند صنعت زیبایی برای مرتب‌سازی و پرپشتی ظاهری ابروهاست. این دو روش با شانه کردن و ثابت نمودن ابروها در جهت یکنواخت و رو به بالا، شکاف بین ابروها را پر کرده و ظاهری برجسته به آن‌ها می‌بخشد. لیفت ابرو در واقع به عمل بالا کشیدن ابروها توسط مواد طبیعی گفته می‌شود. لمینت ابرو نیز به‌منظور پهن‌تر و پرتر نشان دادن ابروها اجرا می‌گردد. در روش لمینت ابرو به سبب استفاده از مواد کراتینه و پیگمنت‌ها رنگی، ابروها علاوه بر بالا رفتن و جلوه‌ی هالیوودی و هاشوری، پررنگ‌تر نیز دیده می‌شوند. لمینت ابرو ظاهری جذاب، مرتب و شانه شده به ابروها می‌بخشد. در این روش هیچ رنگدانه مصنوعی به ابروها زده نمی‌شود و استفاده از مواد لمینت ابرو نه تنها موجب ریزش ابروها نخواهد شد بلکه به تقویت و رویش مجدد آن‌ها کمک خواهد کرد.

با توجه به عکس لمینت ابرو، می‌توان گفت تنها تفاوت لیفت و لمینت ابرو، در پررنگ‌تر شدن ابروها با استفاده از مواد لمینت ابرو می‌باشد. از این رو لیفت و لمینت ابرو تکنیکی غیرتهاجمی است. این تکنیک بدون درد، عوارض، فرو رفتن سوزن در پوست و …ابروهایی خوش فرم، پرپشت و کاملا طبیعی و نچرال برای فرد به ارمغان می‌آورد. البته لازم به ذکر است در صورت عدم مراجعه به مرکزی تخصصی برای اینکار، فرد ممکن است، دچار عوارض لیفت و لمینت ابرو شود. افراد با اجرای لمینت ابرو در خانه و یا در مراکز معتبر می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در استخر شنا کرده و حتی نماز بخوانند. قیمت لمینت ابرو نسبت به سایر تکنیک‌های زیبایی ابرو بسیار مناسب‌تر است و تنها ایراد آن ماندگاری و داوم کم است که بین 30 تا 45 روز دوام دارد.

مراحل اجرای لمینت ابرو چگونه است؟

برای انجام لیفت و لمینت ابرو متخصص در ابتدا ابروها را تمیز و آماده می‌کند. پس از ارزیابی فرم نهایی و رنگ ابرو، فرایند لیفتینگ توسط متخصص ماهر انجام می‌شود و ابروها به سمت بالا شانه زده خواهند شد. در حین شانه کردن ابروها، متخصص باید از یکنواختی موهای شانه شده و پر شدن شکاف‌ها و نواحی خالی ابروها اطمینان حاصل نماید. سپس ماده کراتین روی ابروها زده می‌شود و چند دقیقه باقی می‌ماند و سپس ماده اضافی خارج می‌گردد. مدت استفاده از مواد لمینت ابرو در افراد مختلف متفاوت است و براساس وضعیت مو ابرو تعیین می‌شود. بعد از طی کردن مراحل گفته شده یک محلول حجم دهنده برای آبرسانی ابروها استفاده می‌گردد. پس از برداشتن مواد کراتین می‌توانید از مواد رنگی برای پرتر و ضخیم‌تر نشان دادن ابروها استفاده کنید.

لمینت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

این تکنیک ترند و پرطرفدار برای تمامی کسانی که ابروهایی نامنظم، غیرمتقارن، کم پشت، نازک و بدون حالت دارند، گزینه مناسبی است. لیفت و لمینت ابرو علاوه براینکه به ابروها فرم و حالت طبیعی می‌دهد، موجب تقویت و پرپشتی طبیعی ابروها نیز می‌گردد. افرادی که از تکنیک‌هایی نظیر میکروبلیدینگ، هاشور ابرو ، فیبروز ابرو و … به سبب تهاجمی بودن و نفوذ سوزن در پوست هراس دارند، می‌توانند با لمینت ابرو نتایجی مشابه تکنیک‌های آرایش دائم بدون درد و عوارض داشته باشند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی