نبیل باهوئی از پرسپولیس کنار گذاشته می شود؟


نبیل باهوئی از پرسپولیس کنار گذاشته می شود؟

مهاجم خارجی پرسپولیس نتوانست در اولین بازی که فیکس به میدان رفت گلزنی کند.

پرسپولیس در حالی مقابل صنعت نفت متوقف شد که یحیی گل محمدی ترکیب عجیبی برای این بازی انتخاب کرد. یکی از تغییرات ترکیب پرسپولیس فیکس شدن نبیل باهویی و نیمکت‌نشین شدن شهاب زاهدی بود.

شهاب که بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل بود،نیمکت نشین شد تا مهاجم خارجی پرسپولیس برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار بگیرد. این بازیکن که دیر به پرسپولیس اضافه شد و خیلی آماده نبود،در بازی مقابل استقلال تاجیکستان، پیکان و ملوان برای دقایقی به زمین رفت و هیچ گلی هم به ثمر نرساند. یحیی در بازی با صنعت نفت به این بازیکن فرصت داد تا در ترکیب اصلی به میدان برود ولی او نتوانست قدر این موقعیت را بداند.

نبیل چندبار در این بازی صاحب فرصت گلزنی شد ولی بی‌دقتی او مانع از ثبت اولین گلش برای پرسپولیس شد. نبیل که همواره با لوکادیا به عنوان یک بازیکن خارجی باکیفیت و گلزن مقایسه می‌شود، نتوانست مثل مهاجم هلندی در اولین بازی که فیکس در ورزشگاه آزادی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت گلزنی کند. حال باید دید در بازی سخت و حساس پیش روی پرسپولیس، گل‌محمدی دوباره به این بازیکن اعتماد خواهد کرد یا اینکه نبیل دوباره برای بازی‌های آینده نیمکت‌نشین خواهد شد.


نبیل باهوئی از پرسپولیس کنار گذاشته می شود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان