رونالدو تحت تعقیب قرار گرفت؟


رونالدو تحت تعقیب قرار گرفت؟

کریستیانو رونالدو در یکی از سرمایه‌گذاری‌های خارج از حوزه ورزش با مشکل بزرگی روبه‌رو شده‌ است.

کریستیانو رونالدو در کنار حرفه فوتبالی خود دارای یک امپراطوری تجاری بزرگ است اما ظاهرا یکی از سرمایه‌گذاری‌های رونالدو با مشکل فرار مالیاتی همراه شده است.

طبق ادعای نشریه «اسپورت» کاتالونیا، کلینیک‌های کاشت موی کریستیانو رونالدو به دلیل عدم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده توسط مقامات اسپانیایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اما وکلای رونالدو مدعی شدند کلینیک کاشت مو برای رفع یک نوع بیماری فعالیت داشته و با خدمات پزشکی ارائه می‌دهند معاف از مالیات هستند.

آژانس مالیات در اسپانیا چندین کلینیک کاشت موی کلینیک پزشکی به مالکیت رونالدو در اینسپاریا را زیر نظر گرفته و بررسی‌ بازرسان نشان می‌دهد که چندین فاکتور بدون مالیات بر ارزش افزوده برای صدها مشتری بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ صادر شده و پس از آژانس مالیات پس از رسیدن به این اطلاعات پرونده‌ای علیه کلینیک‌های کاشت مو باز کرده‌ است.

کلینیک در دفاع مدعی شده که آلوپسی «یک بیماری است» و بنابراین «خدمات پزشکی تشخیص، پیشگیری، درمان و درمان» از مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند از طرف دیگر وزارت خزانه‌داری در اسپانیا مدعی شده که پیوندها «صرفاً برای اهداف زیبایی شناختی» هستند و بنابراین قیمت آنها باید شامل مالیات بر ارزش افزوده باشد که در حال حاضر در اسپانیا ۲۱ درصد است.

با این حال، سازمان مالیات ادعا کرد که آنها عمدتاً کاشت مو را برای اهداف زیبایی انجام می‌دادند. در نتیجه، آنها مشمول مالیات بر ارزش افزوده ۲۱ درصد هستند. برخلاف اظهارات مسئولان این کلینیک و وکلای رونالدو، بازرسان و مقامات مالیاتی تصمیم گرفته‌اند عکس‌ها و اطلاعات بیماران گذشته را به صورت دقیق بررسی کنند تا ماهیت واقعی کار این کلینیک تایید شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مالیات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو