افشای اولین اطلاعات درباره گوشی پوکو F6 شیائومی؛ تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی


افشای اولین اطلاعات درباره گوشی پوکو F6 شیائومی؛ تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی

به تازگی گوشی پوکو F6 در پایگاه داده BIS ظاهر شده و برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرده است. ظاهراً شیائومی قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های برند پوکو را با تراشه پرچم اسنپدراگون ۸ نسل ۲ روانه بازار کند. در همین رابطه شاهد افشای برخی دیگر از...

به تازگی گوشی پوکو F6 در پایگاه داده BIS ظاهر شده و برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرده است. ظاهراً شیائومی قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های برند پوکو را با تراشه پرچم اسنپدراگون ۸ نسل ۲ روانه بازار کند. در همین رابطه شاهد افشای برخی دیگر از ویژگی‌های سخت‌افزاری این دستگاه شبه پرچم‌دار شیائومی هستیم.

چند ماه پیش بود که سه گوشی Redmi K70E و Redmi K70 و Redmi K70 Pro با شماره مدل‌های 23117RK66C و 2311DRK48C و 23113RKC6C در پایگاه‌های داده FCC ظاهر شدند و اکنون شاهد ظهور یک گوشی هوشمند جدید با شماره مدل 2311DRK48I در پایگاه داده BIS هستیم که به گوشی پوکو F6 اشاره دارد.

افشای اولین اطلاعات درباره گوشی پوکو F6 شیائومی؛ تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی

مشخصات گوشی پوکو F6 شیائومی

با توجه به چهار رقم ابتدایی این شماره مدل‌ها می‌توان گفت که این گوشی‌ها تا یک ماه آینده معرفی خواهند شد. اما بر اساس اعلام notebookcheck گوشی پوکو F6 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز خواهد بود و از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی 90 واتی بهره می‌برد.

ظاهراً یکی از ویژگی‌های برجسته گوشی‌ پوکو F6، استفاده از یک سنسور تله فوتو خواهد بود که برای اولین بار در این سری مورد استفاده قرار گرفته است. گوشی‌ جدید پوکو به لطف کیفیت صفحه نمایش جدید و بهبود یافته خود، نوید یک تجربه بصری جذاب را می‌دهد.

در همین رابطه بخوانید:

- گوشی های سری K70 ردمی بازار را متحول می‌کنند؛ منتظر لنز تله فوتو و شارژ سریع ۲۰۰ واتی باشید

هر چند انتظار می‌رود سری Redmi K70 تا یک ماه آینده معرفی شود اما بعید است گوشی پوکو F6 زودتر از بهار سال آینده میلادی روانه بازار نخواهد شد. نظر شما در مورد گوشی پوکو F6 چیست؟ شما چه قیمتی را برای این سری پیش‌بینی می‌کنید؟


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن