فردریک واسر: ما از هدف خود دور نیستیم


فرمول یک ایران – فردریک واسر مدیر اسکودریا پس از اینکه فراری توانست در ردیف جلو مکزیک قرار بگیرد اما نتوانست بار دیگر رده اولی خود را به پیروزی در مسابقه تبدیل کند بیان کرد که از هدف مورد نظر تیفوسی ها دور نیستند. چارلز لکلرک بار دیگر در پول...

فرمول یک ایران – فردریک واسر مدیر اسکودریا پس از اینکه فراری توانست در ردیف جلو مکزیک قرار بگیرد اما نتوانست بار دیگر رده اولی خود را به پیروزی در مسابقه تبدیل کند بیان کرد که از هدف مورد نظر تیفوسی ها دور نیستند.

چارلز لکلرک بار دیگر در پول پوزیشن قرار گرفت و توانست بعد از بلژیک دوباره روی سکو قرار بگیرد.

ارزیابی واسور از آخر هفته فراری در مکزیک یک نتیجه خوب بود و گفت:

می توانم بگویم که نتیجه سومی و چهارمی یک نتیجه بد نیست با توجه به کسب پول پوزیشن در ردیف جلو. از لحاظ عملکردی بد نبود.

مطمئنا با توجه به شروعی که در جایگاه اول داشتیم و کسب نتیجه سومی و چهارمی ناامید هستیم. خودروی چارلز حتی بعد از آسیبی که اول مسابقه دریافت کرد ظاهر خوبی داشت. بعد از قرار دادن تایر هارد هم اصلاً نمی‌توانستیم سرعت مناسبی نسبت به بقیه داشته باشیم.

اما باید روی این موضوع توجه کنیم که در 6 مسابقه موفق به کسب پول پوزیشن در چهار مسابقه شدیم و در بخش اول مسابقه هم وضعیت خوبی داشتیم.

واسر همچنین نسبت به درگیری که در پیچ یک بین ورشتپن، لکلرک و پرز گفت:

ساندویچ کلمه خوبی است، با تماشای این سه نفر در تلویزیون، ما خوش شانس بودیم که برای ما یک پانینی نبود.

وقتی سه نفر اینطوری کنار هم هستند، چه کاری می توانند انجام دهند؟ فکر می‌کنم در مورد چارلز، او جایی برای رفتن نداشت و چکو نیز باید می چرخید، مکس هم به جدول نزدیک بود و احساس می کنم که کسی در این اتفاق مقصر نیست.

باید تلاش خودمان را برای کسب پول پوزیشن ادامه دهیم و سعی کنیم که همان سرعتی که روی مدیوم داشتیم را حفظ کنیم…فکر می کنم که زیاد از هدف مورد نظر دور نیستیم و تنها باید همه چیز را کنار هم قرار دهیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ پیام تشکر اهالی غزه از دانشجویان حامی فلسطین