بهترین خبر برای رئال مادرید و کهکشانی ها/جود بلینگام برنده جایزه پسر طلایی 2023 می شود؟


بهترین خبر برای رئال مادرید و کهکشانی ها/جود بلینگام برنده جایزه پسر طلایی 2023 می شود؟

درخشش‌های بلینگام باعث شده که رسانه‌های مطرح اروپا او را به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان انتخاب کنند

جود بلینگام پیش از این می‌دانست درخشش در رئال مادرید و زدن دو گل در ال کلاسیکو چه معنایی دارد. از زمان ورود او به پایتخت اسپانیا،پیشرفت او شتاب بیشتری گرفته و باعث شگفتی بسیاری از اهالی فوتبال شده است. برای بلینگام همیشه واضح بود که رئال مادرید مکان ایده‌آلی برای براداشتن گامی رو به جلو در دوران حرفه‌ای او خواهد بود.

طبق گزارش‌های رسیده این هافبک انگلیسی در هفته‌های آینده جایزه‌های زیادی را کسب می‌کند که اولین آنها جایزه پسر طلایی ۲۰۲۳ (بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان) است که ۲۵ سال قدمت دارد. گفته می‌شود بلینگام روز ۴ دسامبر جایزه بهترین فوتبالیست جوان جهان را که توسط روزنامه توتو اسپورت اهدا می‌شود را دریافت خواهد کرد. از آنجا که رئال مادرید معمولا بازیکنان اثبات شده خریداری می‌کرد، تا به حال بازیکنی از این باشگاه این جایزه را کسب نکرده است. اما سیاست مادریدی‌ها در سال‌های اخیر با جذب بلینگام، وینیسیوس جونیور، رودریگو، شوامنی و کاماوینگا تغییر کرده است.

به گزارش نشریه مارکا، در میان نامزد‌های انتخاب شده توسط روزنامه توتو اسپورت، جود بلینگام رای‌های رسانه‌های اصلی اروپایی بر اساس عملکرد ۱۲ ماه گذشته را جارو کرده است و هیئت داوران هیچ شکی در اهدای این جایزه به هافبک انگلیسی ندارند. بلینگام دو سال گذشته نیز به کسب این جایزه نزدیک شده بود اما این سال‌ها پس از پدری و گاوی در رده دوم قرار گرفت. در میان نامزدهای نهایی، چهار بازیکن دیگر از لالیگا از جمله آلخاندرو بالده و لامین یامال از بارسلونا، آردا گولر از رئال مادرید و آرنائو مارتینز مدافع کناری ژیرونا حضور دارند. دیگر بازیکن سرشناس این لیست جمال موسیالا فوق ستاره بایرن مونیخ است.

جایزه پسر طلایی آخرین جایزه بلینگام نخواهد بود. او در مراسم جشن توپ طلا که روز دوشنبه اهدا می‌شود، حضور خواهد داشت و جایزه کوپا را از آن خود خواهد کرد. جایزه کوپا، جایزه بهترین بازیکن جوان است که توسط فرانتس فوتبال اهدا می‌شود و در سایه جایزه پسر طلایی به وجود آمده است. ام باپه، دلیخت، گاوی و پدری دیگر بازیکنانی هستند که موفق به کسب این جایزه شده‌اند.

بهترین خبر برای رئال مادرید و کهکشانی ها/جود بلینگام برنده جایزه پسر طلایی 2023 می شود؟


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب