اختلاف دولت و مجلس درباره برنامه هفتم توسعه برطرف شد


اختلاف دولت و مجلس درباره برنامه هفتم توسعه برطرف شد

رکنا سیاسی: معاون پارلمانی رئیس جمهور درخصوص انتقادات اولیه دولت نسبت به تغییرات اعمال‌ شده در لایحه برنامه هفتم توسعه از سوی مجلس و انتقاداتی که برخی کارشناسان به اصل برنامه هفتم وارد دانسته‌ اند، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش رکنا، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه اولین همایش 4 هزار نفری مبنا که روز گذشته در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد در گفتگو با خبرنگار رکنا و در پاسخ به اختلاف مجلس و دولت درباره برنامه هفتم توسعه گفت: اختلاف دولت و مجلس درباره برنامه هفتم توسعه برطرف شد.

وی افزود: پس از بررسی برنامه هفتم توسعه از سوی کمیسیون تلفیق، تغییراتی در تعداد مواد، احکام و درصدی که برای برخی نهادها و دستگاه ها درنظر گرفته شده بود، انجام گرفت. در پی این تغییرات اختلاف نظری بوجود آمد که به اعتقاد برخی لایحه با تغییرات اعمال شده از ماهیت خود خارج شده است.

حسینی در ادامه تاکید کرد: در ادامه رئیس مجلس و رئیس جمهور توافق کردند و در حال حاضر با همکاری طرفین مسیر پیش می رود و امیدواریم هرچه زودتر نهایی شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور در پاسخ به سوال دیگر رکنا درخصوص تعامل بین دولت و مجلس گفت: تعاملی خوبی وجود دارد. اگر اختلاف نظری هم وجود دارد، طبیعی است.

حسین مسکنه، خبرنگار رکنا


اختلاف دولت و مجلس درباره برنامه هفتم توسعه برطرف شد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟