خوشبوکننده‌های هوا خالق خاطره‌های به یادماندنی


خوشبوکننده‌های هوا خالق خاطره‌های به یادماندنی

چشمان‌تان را ببندید و یک محیط تمیز و زیبا را تصور کنید که بوی تمیزی و رایحه خوشبویی فضای آن را عطرآگین کرده است. حس آرامش و خوشایندی را احساس می‌کنید. به همین دلیل است که مردم به اسپری کردن عطرها علاقه دارند چون رایحه‌ها غیر از نکات بهداشتی،...

چشمان‌تان را ببندید و یک محیط تمیز و زیبا را تصور کنید که بوی تمیزی و رایحه خوشبویی فضای آن را عطرآگین کرده است. حس آرامش و خوشایندی را احساس می‌کنید. به همین دلیل است که مردم به اسپری کردن عطرها علاقه دارند چون رایحه‌ها غیر از نکات بهداشتی، در خلق احساساتی که ما تجربه می کنیم، نقش دارند. مثلا فضایی که پر از کثیفی و آشغال است، حس بدی به شما می‌دهد طوری که دوست دارید سریعا آن فضا را ترک کنید. پس می‌بینید که بوها بر روان و احساسات ما تاثیر می‌گذارند. بعضی بوها حس آرامش، ریلکسی و امنیت را منتقل می‌کنند. دقیقا اسپری خوشبوکننده کامفورت همین کار را می‌کند. اگر دوست دارید بیشتر با این اسپری‌های خوشبوکننده آشنا شوید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

آشنایی با اسپری کامفورت

رایحه‌های خوشبوکننده کامفورت حس آرامش و امنیت را به محیط اطراف‌شان منتقل می‌کنند و عجیب ماندگاری زیادی دارند. اسپری‌های خوشبوکننده کامفورت به انواع رایحه گل‌های بهاری، شکوفه های سیب و لاوندر دسته‌بندی می‌شوند و در مدت زمان کوتاهی توانسته‌اند طرفداران زیادی پیدا کنند. نقطه قوتی که این اسپری‌های دوست داشتنی را محبوب کرده است، احساس خاص و متفاوتی است که فرد بعد از اسپری کردن آن تجربه می‌کند. این اسپری‌ها از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده‌اند و از نظر کیفیت بو و دوام با هیچ محصولی در بازار قابل قیاس نیستند. اسپری‌های کامفورت ضدحساسیت و به صرفه هستند و با یک پاف کم تا مدت طولانی در محیط باقی می‌مانند. به راحتی روی سطوح مختلف مثل چوب، پارچه ملحفه، تشک استفاده می‌شوند.

خوشبوکننده‌های هوا خالق خاطره‌های به یادماندنی

رایحه گل‌های بهاری Spring Flowers

کامفورت زرد با رایحه گل‌های بهاری فلاور گاردن flower garden، تداعی‌کننده گل‌های زیبای بهاری است و حس آرامش و شادی را به فضای اطراف می‌بخشد. کامفورت زرد، ماندگاری طولانی مدتی دارد و با یک پاف کم در فضا به صورت کاملا یکنواخت پخش می‌شود. فقط کافیست کمی از این اسپری را در یک فضای بد بو اسپری کنید تا به تغییر حال و هوا و انرژی محیط را پی ببرید. کامفورت زرد در تمام سطوح چوب، پارچه قابل استفاده است.

خوشبوکننده‌های هوا خالق خاطره‌های به یادماندنی

رایحه شکوفه‌های سیب Apple Blossoms

اسپری خوشبوکننده کامفورت صورتی با رایحه شکوفه‌های سیب عرضه می‌شود که بسیار ملایم است. این اسپری کامفورت نیز ماندگاری بالایی دارد و می‌توانید برای خوشبو کردن ملحفه، تشک و سطوح دیگر استفاده کنید. کامفورت سیب را به تشک و ملحفه‌تان اسپری کنید تا خواب آرام و به دور از استرسی داشته باشید.

اسپری لاوندر Lavender

خوشبوکننده لاوندر کامفورت با رایحه اسطوخودوس Lavender، حس آرامش و ریلکسی را به شما منتقل می‌کند. اسپری بنفش کامفورت با رایحه اسطوخودوس، بوی خاص و متفاوتی دارد و کاملا ضداسترس و ریلکس کننده است. بعد از یک روز کاری پراسترس و سخت با اسپری کردن لاوندر کامفورت، حس آرامش را تجربه کنید.

کاربرد اسپری خوشبوکننده کامفورت

اسپری خوشبوکننده کامفورت برای خوشبو کردن درهر سطحی کاربرد دارد. از خوشبوکننده های کامفورت برای خوشبو کردن ملحفه‌ها، تشک، مبلمان و حتی در محیط‌های خیلی بد بود مثل سرویس بهداشتی قابل استفاده است. در صورتی که به بوی سیگار حساسیت دارید با اسپری کردن خوشبوکننده کامفورت، می توانید بوی بد سیگار را از محیط دور کنید.

جمع بندی نهایی

در این مطلب با انواع اسپری‌های خوشبوکننده کامفورت و ویژگی‌های هر کدام آشنا شدید. این اسپری‌ها ماندگاری بالایی دارند و ازمواد باکیفیتی ساخته شده‌اند و برای تمام سطوح استفاده می‌شوند. اسپری‌های خوشبوکننده های هوای کامفورت به انواع کامفورت زرد، صورتی و کامفورت بنفش دسته‌بندی می‌شوند و براساس سلیقه‌های مختلف تولید شده است. برای خرید سریع و آسان به فروشگاه دیجی کالا مراجعه کرده و رایحه مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟