مطمئن‌ترین سایت های رزرو هتل خارجی (7 سایت عالی)


هر چند آژانس‌های مسافرتی همه کارهای مربوط به برنامه‌ریزی‌های سفر را اعم از رزرواسیون هتل و بلیط‌های رفت و برگشت را بر عهده دارند اما گاهی اوقات گردشگران ماجراجو دوست دارند تا شخصا تمامی این برنامه‌ریزی‌ها را بر عهده داشته باشند. چنین تصمیمی در...

هر چند آژانس‌های مسافرتی همه کارهای مربوط به برنامه‌ریزی‌های سفر را اعم از رزرواسیون هتل و بلیط‌های رفت و برگشت را بر عهده دارند اما گاهی اوقات گردشگران ماجراجو دوست دارند تا شخصا تمامی این برنامه‌ریزی‌ها را بر عهده داشته باشند. چنین تصمیمی در سفرهای داخلی بی‌دردسر و اما در سفرهای خارجی با برخی چالش‌ها همراه است. اصلی‌ترین این چالش‌ها نیز مربوط به رزرو هتل‌های خارجی و پرداخت هزینه آن‌ها به دلار است. خوشبختانه امروزه سایت‌های متنوعی برای این منظور روی کار آمده‌ و تا حد زیادی کار گردشگران را آسان کرده‌اند. اگر شما نیز به دنبال سایت رزرو هتل خارجی مطمئن و قابل اعتماد هستید، توصیه می‌کنیم چند دقیقه از زمان خود را به خواندن ادامه مطالب اختصاص دهید.

مطمئن‌ترین سایت های رزرو هتل خارجی (7 سایت عالی)

سایت‌های رزرو هتل خارجی از ایران

از جمله اولین کارهایی که باید قبل از آغاز سفر انجام داد، انتخاب و رزرو هتل مناسب با توجه به شرایط و بودجه‌ای است که گردشگران دارند. به خصوص اگر فردی قصد سفر به یک مکان جدید و خارجی را داشته باشد اهمیت این موضوع خیلی بیشتر می‌شود. بسیاری از افرادی که اهل ریسک کردن نیستند با رزرو تور خارجی سفری بی‌دردسر را آغاز می‌کنند. اما گاها، مخصوصا کوله‌گردها، دوست دارند بُعد جدیدی از سفر را کشف کرده و خود افسار کار را در دست بگیرند. اگر شما نیز چنین تصمیمی را گرفته‌اید، برای تهیه پکیج یک تور خارجی مثل تور دبی، تور ترکیه، تور تایلند و بسیاری موارد دیگر از مراجعه به سایت‌های معرفی شده در زیر اقدامات لازم را انجام دهید. از جمله بهترین سایت‌ها برای رزرو هتل خارجی از ایران عبارتند از:

۱. سایت Booking.com

بدون اغراق بهترین سایت رزرو هتل خارجی، Booking.com است. این سایت بی‌نظیر مربوط به یک شرکت آمریکایی بوده و تقریبا امکان دسترسی به اغلب اقامتگاه‌ها را در نقاط مختلف گردشگری ممکن می‌سازد. به این معنا که از هاستل‌های ارزان قیمت گرفته تا هتل‌های فوق‌العاده لوکس و منحصر به فرد، همگی در آن قابل مشاهده و رزرو هستند. سایت بوکینگ تنها یک پلتفرم برای رزرو هتل نبوده و از یک سیستم امتیاز‌دهی فعال توسط کاربران برخوردار است. بنابراین گردشگران می‌توانند قبل از نهایی کردن تصمیم خود نظرات افرادی که قبلا در هتل‌ها اقامت داشته‌اند را مطالعه کرده و با توجه به آن‌ها گزینه دلخواه خود را رزرو کنند.
نکته بسیار مهم و کاربردی که بوکینگ دارد این است که فرض کنید قصد رزرو تور خارجی مثل تور دبی یا تور استانبول را دارید و آژانس مسافرتی چندین گزینه مختلف اقامتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین هتل را بسته به شرایط خود انتخاب و رزرو کنید، این امکان را خواهید داشت که وارد سایت بوکینگ شده و نام هتل دلخواه خود را وارد کرده و از آنجا با شرایط، موقعیت هتل بر روی نقشه، نظرات مسافران قبلی و … را بررسی کنید. علاوه بر موارد فوق‌‌، ناگفته نماند که سایت بوکینگ گاها تخفیف‌های بسیار خوبی را برای کاربران خود در برخی از برهه‌های زمانی در نظر می‌گیرد. همچنین در کنار هتل می‌توان نگاهی به بلیط‌های هواپیما از ابرلاین‌های مختلف انداخت و از طرفی در طول سفر از خدمات اجاره اتومبیل نیز از طریق همین سایت برخوردار شد.

مطمئن‌ترین سایت های رزرو هتل خارجی (7 سایت عالی)

۲. سایت Hotels.com

دومین موردی که می‌توان آن را بهترین سایت رزرو هتل خارجی دانست، Hotels.com است. این سایت نیز به یک شرکت آمریکایی تعلق داشته و توانسته در بین گردشگران سرتاسر دنیا محبوبیت و شهرت بالایی به دست آورد. هتلز دات کام همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد بیشتر بر پایه رزرو هتل طراحی شده و سیستم کاربری فوق‌العاده آسانی دارد. این سایت تقریبا هر نوع اقامتگاهی از ویلا و ریزورت گرفته تا هتل‌های ۴ و ۵ ستاره را در مقاصد مختلف به مسافران عرضه می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند فیلترهایی نظیر برخورداری هتل از پارک آبی، استخر، منظره‌ای رو به دریا و … را انتخاب کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

۳. سایت Expedia.com

سایت اکسپدیا گزینه‌ای دیگر از سایت‌های معتبر رزرو هتل‌های خارجی است. این سایت تقریبا لیست کاملی از هتل‌های بین‌المللی را دارا بوده و تنها با وارد کردن مقصد و تاریخ سفر می‌توان به گزینه اقامتی دلخواه خود دست پیدا کرد. ناگفته نماند که صرفا امکان رزرو هتل از طریق Expedia.com آن را در میان رقیبان خود برتر نکرده و این سایت امکاناتی همچون خدمات رزرو بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما را نیز فراهم می‌کند. علاوه بر آن توریست‌ها می‌توانند با تورهای گردشگری و انواع جشنواره‌هایی که توسط آن برگزار می‌شوند، همراه شده و لذت سفر خود را دوچندان کنند.

۴. سایت Airbnb.com

در میان گزینه‌های برتر سایت رزرو هتل خارجی، آدرس Airbnb.com به چشم می‌خورد. این سایت نیز متعلق به شرکت آمریکایی بوده و تنها فعالیت آن مربوط به فراهم کردن امکان رزرو هتل‌های بین‌المللی در نقاط مختلف دنیا نیست. به طوری که تجربه‌های بسیار جدیدی از اقامت در سفر را نیز برای گردشگرانی که اهل هیجان و تنوع هستند، فراهم می‌کند. به عنوان مثال توریست‌ها می‌توانند نه در یک هتل پنج ستاره بلکه در منزل افراد معروفی که در مقصد گردشگری مورد نظر آن‌ها زندگی می‌کنند، اقامت کنند. در نتیجه نه تنها در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد، بلکه فرصت آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی آن منطقه را نیز از نزدیک داشته و البته دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد.

مطمئن‌ترین سایت های رزرو هتل خارجی (7 سایت عالی)

۵. سایت Agoda.com

اگر همچنان بر عدم تمایل خود در سفر با رزرو تور خارجی مصمم هستید، می‌توانید انتخاب و رزرو هتل خود را از طریق سایت Agoda.com دنبال کنید. سایت آگودا در اصل به یک شرکت تایوانی اختصاص داشته و در زمینه ارائه هتل‌های متنوع در مقاصد مختلف دنیا فعالیت دارد. مراحل رزرو هتل از طریق آگودا فوق‌العاده آسان بوده و تنها کاری که گردشگران باید انجام دهند انتخاب هتل و پرداخت هزینه آن از طریق مستر کارت است.

۶. سایت Orbitz.com

Orbitz.com موفق شده با در اختیار قرار دادن ارزان‌ترین گزینه‌های اقامتی به مسافران در دسته برترین سایت رزرو هتل خارجی در سرتاسر دنیا قرار بگیرد. البته جالب است بدانید که این سایت در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت اکسپدیا خریداری گردیده و در حال حاضر مجموعه‌ای از آن موسسه به شمار می‌آید. در اوربیتز طیف گسترده‌ای از هتل‌ها قرار گرفته و مسافران می‌توانند با دست باز مناسب‌ترین گزینه را برای خود با قیمتی مناسب پیدا کرده و رزرو کنند.

۷. سایت Travelocity.com

به عنوان آخرین و البته نه کم اهمیت‌ترین موردی در خصوص بهترین سایت رزرو هتل خارجی، می‌توان به سایت Travelocity.com اشاره کرد. تراولوسیتی مجموعه متنوعی از هتل‌های خارجی را تقریبا در تمامی کشورهای دنیا به مسافران عرضه کرده و با فرآیند رزرواسیون آسان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. ناگفته نماند که تراولوسیتی نیز از زیرمجموعه‌های وب سایت بزرگ اکسپدیا بوده و همین موضوع گواهی بر معتبر و قابل اطمینان بودن آن است.

مطمئن‌ترین سایت های رزرو هتل خارجی (7 سایت عالی)

صفر تا صد رزرو تور خارجی با آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان

هر چند که در بخش‌های فوق به چند سایت رزرو هتل خارجی اشاره کردیم، اما جا دارد بگوییم که در اغلب موارد سفر با تور به خصوص به مقاصد جدید و خارجی بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که آژانس‌های مسافرتی در سایه ارتباطات قوی و همچنین تجربه‌های کاری خود در زمینه گردشگری بهترین برنامه‌ریزی‌ها و بهترین گزینه‌ها را در قالب پکیج‌های تور به مسافران ارائه می‌دهند که همراه شدن با آن‌ها هم از لحاظ هزینه‌ای و هم از لحاظ زمانی و انرژی به نفع مسافران خواهد بود. چرا که تورها صرفا خدمات رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت را ارائه نمی‌دهند؛ بلکه با اخذ آسان ویزا، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان و … نیز تا حد زیادی در ایجاد سفری راحت و بی‌دردسر نقش دارند.
پس اگر شما نیز بر این باور هستید که سفر با تور بهترین گزینه برای شما است، ما آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان را پیشنهاد می‌دهیم. مقتدر سیر با سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری تضمینی بر کیفیت سفر شما بوده و می‌توانید با خیال راحت صفر تا صد رزرواسیون تورهای خود را به کارشناسان باتجربه آن بسپارید. برای اطلاع از جزئیات تورها و کسب اطلاعات بیشتر ‌توانید با https://mstiran.com/ و یا شماره‌های ۲۶۴۰۹۸۲۸-۰۲۱ و ۷۵۲۱۲-۰۲۱ در ارتباط باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده