بازگشت مجدد دنیل ریکاردو به مسابقات فرمول یک


فرمول یک ایران – پس از ابراز نگرانی نیکو روزبرگ در مورد آمادگی دنیل ریکاردو برای حضور در مسابقه فرمول یک آمریکا، راننده استرالیایی تیم آلفاتاوری اطمینان داده که آماده است و در مسابقه حضور پیدا می کند. ریکاردو از زمانی که در حین تمرین هلند دچار...

فرمول یک ایران – پس از ابراز نگرانی نیکو روزبرگ در مورد آمادگی دنیل ریکاردو برای حضور در مسابقه فرمول یک آمریکا، راننده استرالیایی تیم آلفاتاوری اطمینان داده که آماده است و در مسابقه حضور پیدا می کند.

ریکاردو از زمانی که در حین تمرین هلند دچار شکستگی دست شد در مسابقات حاضر نشده است و لیام لاوسون جای او در این پنج مسابقه شرکت نموده است.

ریکاردو برای رفع نگرانی‌هایش اقدام کرده است و تأیید می‌کند که اکنون پس از تمدید زمان نقاهت آماده بازگشت به میادین مسابقه است.

برگشتن به مسابقات حس خوبی دارد! دست من خیلی بهتر شده و استفاده از شبیه ساز روش مفیدی برای ارزیابی وضعیت بود.

در هفته قبل از مسابق قطر ارزیابی های داشتم اما احساس کردم که آمادگی کامل را ندارم. به همین دلیل بقیه زمان را در بریتانیا و شبیه ساز گذراندم تا به نقطه خوبی از آمادگی برسم. تناسب اندام کلی من خوب است زیرا تا آنجا که می توانستم به تمرین ادامه دادم، اگرچه مشخصاً برای مدتی نمی توانستم کار زیادی با دست یا بازوی چپ انجام دهم.

تماشای چند مسابقه گذشته قطعا خوشایند نبود، به خصوص که خودم را به جایی رسانده بودم که آماده بودم دوباره مسابقه بدهم و سپس بعد از دو مسابقه مجبور شدم دوباره کناره گیری کنم. اما در واقع، این دوران بدون مسابقات، خیلی سریع گذشت.

ماشین فعلی از آخرین باری که من با آن رانندگی کردم کمی پیشرفت کرده است، اما استفاده از شبیه ساز برای فهمیدن نوع تغییرات و به‌روزرسانی‌ها مفید بود. کمی از تاثیر این تغییرات را احساس کردم، اما احساس می کنم وقتی که در پیست واقعی حضور پیدا کنم، تمام و کمال این چیز را حس کنم.

وقتیکه اولین بار این تغییرات در سنگاپور امتحان شد، در آن جا حضور داشتم و بازخورد ها مثبت بود. بنابراین، هیجان زده هستم که ببینم اوضاع چطور است.

من همیشه از آستین لذت می بردم. برای پیست های امروزی بسیار منحصربه‌فرد است و چالش فیزیکی بالایی دارد. شما را تحت فشار قرار می دهد و من این را دوست دارم. بسیاری از ایپکس ها نیز کاملاً عریض هستند، بنابراین برخی از پیچ های عجیب و غریب وجود دارد که پیست را استثنایی و برجسته می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر