حمله شدید اللحن کاپیتان تیم ملی والیبال به جنایت جدید اسرائیل


حمله شدید اللحن کاپیتان تیم ملی والیبال به جنایت جدید اسرائیل

سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش به بمباران بزرگ و مرگبار بیمارستان غزه واکنش نشان داده است.

بمباران بزرگ و مرگبار بیمارستان المعمدانی در غزه بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشته است.

اما همزمان با بمباران این بیمارستان و شهادت صدها نفر در این حادثه اغلب چهره های مشهور کشور با انتشار پیام هایی در اینستاگرام این جنایت بزرگ را محکوم کرده اند.

در همین خصوص اکنون سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با انتشار استوری شدید الحنی در صفحه شخصی اش به این واقعه دردناک واکنش نشان داده است.

ستاره والیبال ایران در این رابطه نوشته است: چطور اسم شما موجودات را انسان میذارن که از حیوان بی رحم ترید.

گفتنی است که وزارت بهداشت فلسطین از بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر خبر داده است.

این وزارت‌خانه پیش از این هشدار داده بود که بیمارستان‌های غزه به سبب قطعی برق و اتمام سوخت عملا در آستانه تعطیلی و فروپاشی قرار دارند.

حمله شدید اللحن کاپیتان تیم ملی والیبال به جنایت جدید اسرائیل


عاشقانه تازه و متفاوت کاپیتان سید محمد موسوی

در روزهای اخیر سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با قهرمانی در بازی های آسیایی هانگژو چین توانست لقب پرافتخار ترین بازیکن ایران در این مسابقات را کسب کند.

کاپیتان محبوب والیبال ایران که چندی پیش از تیم ملی خداحافظی کرده بود مدتی است با تقاضای مسئولان فدراسیون بار دیگر به اردوی تیم ملی برگشته است.

البته موسوی در تمام این سال ها از ستاره های مطرح والیبال ایران بوده و بارها در مسابقات قهرمانی جهان از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده است.

در همین راستا حالا این بازیکن مطرح والیبال با منتشر کردن تصویری احساسی در اینستاگرام اش برای فرزندان اش ابراز دلتنگی کرده است.

موسوی که به ندرت تصاویر شخصی و خانوادگی از خودش در فضای مجازی منتشر می کند در این استوری با نمایش تصویر دو پسرش به خانواده جذاب اش ابراز احساسات کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش سهام عدالت امروز 12 اردیبهشت 1403 چقدر شد؟ +جدول