تشریح برنامه‌های جشن یک سالگی انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی


رییس شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، برنامه‌های مختلفی که به مناسبت اولین سالگرد تشکیل این انجمن برگزار می‌شود را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های جشن یک سالگی انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی

ابراهیم مولائی

رییس شورای سیاست‌گذاری انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی، برنامه‌های مختلفی که به مناسبت اولین سالگرد تشکیل این انجمن برگزار می‌شود را تشریح کرد.

ابراهیم مولائی از آغاز برنامه‌های اولین سالگرد تشکیل نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی با شعار «همدلی برای همبستگی» از ۱۴ آبان ماه خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های متنوع انجمن با برگزاری جشن یک سالگی و با همراهی مسئولین استانی، ریاست انجمن روابط‌عمومی ایران، جمعی از استادان و فعالان روابط‌عمومی و رسانه، در تالار هتل رویال پالاس تبریز آغاز خواهد شد، ناگفته نماند انجمن تشکلی مستقل و غیروابسته به هر سازمان یا نهادی است.

وی برگزاری سیمنار تخصصی «شهرت برند و مدیریت بحران در ارتباطات» را بخش دیگری از این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این رویداد با حضور و سخنرانی دکتر حمید شکری خانقاه استاد عرصه روابط‌عمومی ایران و همراهی دانشگاه پیام نور و شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان، ۲۵ آبان ماه سال جاری با مشارکت مدیران، کارشناسان روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی و دانشجویان رشته‌های ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه برگزار می‌شود.

مولائی در ادامه از رونمایی کتاب «مهندسی روابط‌عمومی» خبر داد و عنوان کرد: همزمان با روز کتاب و کتابخوانی و حضور شخصیت‌های ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، آیین رونمایی از کتاب “مهندسی روابط عمومی ایران” نوشته دکتر حمید صبری (پدیدآورنده دائرهالمعارف روابط‌عمومی ایران) توسط انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی برگزار می شود.

رییس شورای سیاستگذاری نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی بر رسالت اجتماعی این انجمن مبنی بر ارتقاء سطح علمی مدیران روابط‌عمومی استان تاکید کرد و گفت: به مناسبت یک سالگی انجمن و با مشارکت خانه مطبوعات، دوره‌های آموزشی “سیر تحول روابط‌عمومی در جهان و ایران”، “مهارت‌های نوشتاری در روابط‌عمومی”، “ارتباطات رسانه‌ای در روابط‌عمومی”، “تکنیک‌های روابط‌عمومی”، “روابط‌عمومی در نظام بانکی”، “روابط‌عمومی و توسعه”، “آشنایی با خبرگزاری‌ها”، “تحقیقات و سنجش افکار در روابط‌عمومی” و “درست بنویسیم” را برگزار خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»