هشدار معاون وزیر صمت درباره سکه‌های تقلبی/ اگر زورمان به متخلفان نرسید، مردم رعایت کنند+ فیلم


معاون وزیر صمت ضمن هشدار درباره معامله سکه‌های تقلبی، گفت:متقاضیان این کالا مسکوکات مورد نیاز خود را از واحد‌های صنفی خریداری کنند که در آنجا فرایند ثبت معاملات آن به صورت کامل در سامانه جامع تجارت درج می‌شود.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمد مهدی برادران» معاون وزیر صمت در گفتگو با بازارنیوز پیرامون خودداری برخی از فعالان صنف طلافروشان در ثبت معاملات مسکوکات خود در سامانه جامع تجارت، اظهار کرد: اگر زور ما به طلافروشان هم نرسد، مطمئناً می‌توان این خواهش را از متقاضیان سکه‌های طلا داشت که مسکوکات مورد نیاز خود را از واحد‌های صنفی خریداری کنند که در آنجا فرآیند ثبت معامله این کالا به صورت کامل در سامانه مذکور درج می‌شود.


معاون وزیر صمت افزود: در حال حاضر آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از صرافی‌ها و همچنین طلافروشان کشور به ثبت معاملات مسکوکات خود در سامانه جامع تجارت مبادرت می‌ورزند. متقاضیان این کالا حتما به این نکته توجه داشته باشند که ثبت جزئیات معامله سکه‌های طلا در این سامانه حتماً به نفع آن‌ها خواهد بود، زیر با اجرای این امر، افراد می‌توانند از اصل بودن آن سکه‌ها اطمینان حاصل کنند.


مشروح گفته‌های برادران را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛




پایان پیام//


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راهکارهای غلبه بر خجالت کشیدن از رابطه جنسی زنان چیست؟