قالیباف: مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستند/ راهپیمایی نمایندگان مقابل مجلس


قالیباف: مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستند/ راهپیمایی نمایندگان مقابل مجلس

رکنا سیاسی : نمایندگان مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس مجلس در خیابان مقابل مجلس با در دست داشتن پرچم‌هایی با عنوان «لبیک یا اباعبدالله» حضور یافته و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کردند.

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، پس از آغاز جلسه علنی امروز( چهارشنبه ) مجلس شورای اسلامی ،نمایندگان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی جلسه علنی را برای مدت کوتاهی تعطیل کردند و برای راهپیمایی به خیابان‌ مقابل مجلس شورای اسلامی رفتند.

شعار «مرگ بر اسرائیل» در مجلس طنین‌انداز شد

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 26مهر) و پس از نطق پیش از دستور محمد باقر قالیباف در واکنش جنایت شب گذشته و حمله به بیمارستان المعمدانی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 26مهر) و پس از نطق پیش از دستور محمد باقر قالیباف در واکنش به حمله به بیمارستان المعمدانی شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

نمایش تصاویر کودکان مظلوم فلسطین در صحن مجلس

به گزارش رکنا ، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی جایگاه هیات رئیسه مجلس سیاه پوش شده و با تصاویر کودکان و زنان فلسطینی که مورد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند به همراه گل سرخ مزین شده است.

پرچم مردم فلسطین نیز در مقابل جایگاه هیات رئیسه به اهتزاز در آمده است.

قالیباف: مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستند

بنابراین گزارش ، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گفت: ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستیم .ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌هایشان انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف کردن این ماشین جنگی در دستور کار خود قرار دهند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 26مهر) پیرامون جنایت رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان المعمدانی گفت: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل کشی هولناک مردم مظلوم غزه به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد صهیونیست‌ها روی زشت و دست‌های خون آلود خود را برای جهانیان آشکار ساختندو نشان دادند حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی در عصر ما به واژه‌هایی کاملاً بی‌ معنا و بی‌خاصیت تبدیل شده‌اند. دوران بیانیه نویسی و اظهار تاسف‌های دروغین به پایان رسیده است و جهان منتظر اقدامات عملی است.

وی افزود: ما مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستیم .ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌هایشان انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی هماهنگ را برای متوقف کردن این ماشین جنگی در دستور کار خود قرار دهند.

قالیباف اظهار داشت: صهیونیست‌ها با دستان خود در حال باز کردن درهای جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند و با این ظلم‌های بی‌پایان دودمان خود را بر باد خواهند داد ان شاالله.


قالیباف: مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آماده فداکاری و جهاد هستند/ راهپیمایی نمایندگان مقابل مجلس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر