معرفی محصولات سازمانی همراه اول


همراه اول کسب‌وکار شرکتی پیشرو در حوزه‌ی تلکام است که فعالیت خود را در راستای «تحقق رویای دیجیتال» با ده‌ها محصول برای خدمت‌رسانی به مشتریان سازمانی و کسب‌وکارها آغاز کرده است. همراه اول کسب‌وکار با ماموریت «توانمندسازی سازمان‌ها...

همراه اول کسب‌وکار شرکتی پیشرو در حوزه‌ی تلکام است که فعالیت خود را در راستای «تحقق رویای دیجیتال» با ده‌ها محصول برای خدمت‌رسانی به مشتریان سازمانی و کسب‌وکارها آغاز کرده است. همراه اول کسب‌وکار با ماموریت «توانمندسازی سازمان‌ها از طریق مشاوره و ارائه‌ی خدمات و راهکارهای ارتباطی روزآمد»، خود را یک حامی تمام‌وقت و چابک برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و کوچک می‌داند.

در همین رابطه کاتالوگ دیجیتال محصولات سازمانی همراه اول (بیش از 300 اسلاید و به دو زبان فارسی و انگلیسی) توسط تیم ما در نرم افزار پاورپوینت طراحی و پیاده سازی گردید که بخش کوچکی از آن را در ادامه ملاحظه می فرمایید. (لازم به ذکر است ترجمه تخصصی و ویراستاری محتوا به زبان انگلیسی نیز توسط مجموعه ما انجام شده است.)

در صورتی که سازمان یا نهاد شما نیاز به طراحی یک گزارش عملکرد، سالانه یا مجمع جذاب و متفاوت در هر زمینه ای دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل