«دختری به نام سبو؛ این داستان باغ وحش» منتشر شد


«دختری به نام سبو؛ این داستان باغ وحش» منتشر شد

کتاب «دختری به نام سبو؛ این داستان باغ وحش» به قلم کامبیر شفیعی با موضوع راهنمای مهارت‌های زندگی از سوی نشر ویستآذر منتشر شد.

«دختری به نام سبو؛ این داستان باغ وحش» منتشر شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سبو در ظاهر به معنای کوزه یا ظرف سفالی است ولی در اشعار فارسی به «آدم» اطلاق می‌شود. «دختری به نام سبو» داستان دختری است باهوش و کنجکاو که مادرش به گوهر وجودی او عشق می‌ورزد و پدرش اطلاعات نابی از جهان هستی را مانند آبی در ظرف سفالی او می‌ریزد تا او در طول مسیر زندگی از این دانش ارزشمند بهره جوید. این کتاب محدودیت سنی ندارد. شاید شما هم به این اطلاعات نیاز داشته باشید.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:
آن روز سبو خیلی خوشحال بود چون اولین‌بار به همراه پدر و مادرش به باغ وحش می‌رفت. باغ وحش شهر خیلی بزرگ بود و در قسمت ورودی آن قفس پرندگان قرار داشت. سبو که خیلی هیجان‌زده شده بود پس از ورود به باغ وحش به سمت قفس پرندگان دوید و ناگهان طاووس بسیار زیبایی را دید که پرهای خود را باز کرده بود.
سبو فریاد زد: «مامان، مامان! طاووس! نگاه کن ببین چه قشنگه! تا حالا طاووس را از نزدیک ندیده بودم؛ فکر کنم هیچ پرنده‌ای به این قشنگی نیست.»
مامان خندید و گفت: «آره دخترم، خیلی قشنگه.»

کتاب کودک «دختری به نام سبو؛ این داستان باغ وحش» به قلم کامبیز شفیعی از مجموعه «دختری به نام سبو» است که به موضوعات مختلف می‌پردازد و به دو زبان فارسی و انگلیسی تألیف شده است. این اثر را نشر ویستآذر در ۲۸ صفحه مصور رنگی، شمارگان دو هزار نسخه و به بهای ۸۹ هزار تومان منتشر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


60 درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند