قتل داریوش مهرجویی و همسرش در یک قدمی رازگشایی + جزییات بازداشتی ها


قتل داریوش مهرجویی و همسرش در یک قدمی رازگشایی + جزییات بازداشتی ها

حوادث رکنا: بازجویی از 7 مظنون بازداشت شده در پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در حالی ادامه دارد که پلیس و دستگاه قضایی خود را در یک قدمی کشف این جنایت می بینند.

به گزارش رکنا، یکی از این مظنونان فردی است که هنگام سفر 9 ماهه داریوش مهرجویی و خانواده اش به فرانسه از خانه و باغ آنها مراقبت می‌کرد اما وقتی خانواده مهرجویی در بازگشت از سفر متوجه سرقت دو سنتور با ارزش خود شدند با این فرد به اختلاف خوردند.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا روز دوشنبه با حضور در صحنه جرم گفت: کارآگاهان در ادامه اقدامات و ارتباطات فنی در سه حوزه اطلاعاتی، آزمایشگاهی و میدانی 7 نفر از مظنونان پرونده را در عملیات‌ جداگانه تا پاسی از شامگاه یکشنبه در نقاط مختلف کشور دستگیر کردند.

به گفته او، در این زمینه ابعاد تازه‌ای از فرایند کشف روشن شد. کماکان تحقیقات به‌صورت جدی در حال انجام است. شواهد و قرائن حکایت از اخبار امیدوارکننده در قطعیت کشف جرم دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز نیز در بررسی صحنه قتل از حضور حداقل سه متهم در این جنایت خبر داده بود. سردار حمید هداوند اظهار داشت: عاملان جنایت که بدون زور و به‌راحتی وارد خانه مقتولان شده‌اند حداقل سه نفر بوده‌اند که نخست داریوش مهرجویی را به قتل رسانده‌اند و سپس به سراغ همسرش در اتاق‌خواب رفته و او را با ضربات چاقو به گردنش از پا درآورده‌اند. محوطه این شهرک، دارای نگهبان و دوربین مداربسته بوده اما یک زمین خالی در پشت خانه مقتولان وجود داشته که ممکن است متهمان از آنجا وارد خانه شده باشند.

گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت این زوج را خونریزی شدید به‌دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک‌تیز به بدن اعلام کرد.

پس از این حادثه رئیس‌جمهور، رئیس قوه‌قضائیه و وزیر کشور دستور رسیدگی سریع و ویژه به این جنایت را صادر کردند.

داریوش مهرجویی کارگردان معروف سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی‌فر، شامگاه شنبه ۲۲ مهر در ویلای شخصی خود در زیبادشت فردیس کرج به قتل رسیدند. اجساد خونین این زوج از سوی دخترشان مونا حدود ساعت 10ونیم شب وقتی از کلاس نقاشی به خانه برگشته بود، پیدا شد.


قتل داریوش مهرجویی و همسرش در یک قدمی رازگشایی + جزییات بازداشتی ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی