میزبانی بورس انرژی از 35 هزار تن نفتای نفت ستاره


میزبانی بورس انرژی از 35 هزار تن نفتای نفت ستاره

به گزارش تجارت‌نیوز، در روز جاری شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت نیز پنج هزار تن فرآورده شامل سه هزار تن رافینت۲ و یک‌هزار و ۵۰۰ تن MTBE در رینگ بین‌الملل و ۵۰۰ تن MTBE در رینگ داخلی عرضه می‌کند. امروز همچنین چهار...

به گزارش تجارت‌نیوز، در روز جاری شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت نیز پنج هزار تن فرآورده شامل سه هزار تن رافینت۲ و یک‌هزار و ۵۰۰ تن MTBE در رینگ بین‌الملل و ۵۰۰ تن MTBE در رینگ داخلی عرضه می‌کند.

امروز همچنین چهار هزار تن گاز مایع پالایش نفت اصفهان در رینگ بین‌الملل بورس انرژی عرضه خواهد شد.

در رینگ داخلی هم در روز کنونی شاهد عرضه پنج هزار تن آیزوفید شرکت پالایش نفت بندرعباس و دو هزار تن نفتای سبک پالایش نفت آبادان خواهیم بود.

بورس انرژی امروز میزبان عرضه ۱۰ هزار و ۱۰۸ تن متانول در رینگ داخلی نیز خواهد بود که شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، شرکت متانول کاوه، پتروشیمی شیراز، پتروشیمی فن‌آوران، پتروشیمی بوشهر، پتروشیمی مرجان و کیمیای پارس خاورمیانه در روز جاری عرضه‌کننده این فرآورده هستند.

۵۰۰ تن برش سنگین شرکت پتروشیمی امیرکبیر و ۱۰۰ تن برش سنگین شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران نیز در روز جاری در رینگ داخلی بورس انرژی عرضه می‌شود.

پتروشیمی تبریز هم امروز ۴۵۲ تن انواع فرآورده در رینگ داخلی عرضه می‌کند که ۲۰۰ تن از آن برش سنگین، ۱۵۰ تن سوخت کوره سبک، ۶۰ تن پنتان و ۴۲ تن از این عرضه‌ها نیتروژن مایع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403/ بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم