همیلتون مسئولیت کامل برخورد دور اول با راسل را بر عهده گرفت


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون اعتراف کرد که مقصر درگیری در پیچ اول با جورج راسل هم تیمی مرسدس بود که منجر به کناره گیری قهرمان هفت دوره جهان در دور یک مسابقه قطر شد. راسل در ردیف اول و در کنار مکس ورشتپن قرار داشت که هر دو هم دارای تایر مدیوم...

فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون اعتراف کرد که مقصر درگیری در پیچ اول با جورج راسل هم تیمی مرسدس بود که منجر به کناره گیری قهرمان هفت دوره جهان در دور یک مسابقه قطر شد.

راسل در ردیف اول و در کنار مکس ورشتپن قرار داشت که هر دو هم دارای تایر مدیوم بودند و لوئیس همیلتون دارای تایر سافت در رده سوم قرار داشت. راسل و ورشتپن که در پیچ یک باهم می جنگیدند، لوئیس همیلتون سریعا در شعاع خارجی این دو راننده قرار گرفت و با راسلی که ساندویچ شده بود برخورد کرد.

لوئیس همیلتون ابتدا پس از قرار گرفتن در سنگلاخ و کنار رفتن از مسابقه، در رادیو بیان کرد که راسل او را از مسابقه خارج کرده است اما پس از دیدن بازپخش ها بیان کرد که مقصر این موضوع خودش است:

بدیهی است که این اتفاق ناراحت کننده است. از همه در کارخانه عذرخواهی می کنم. فکر می کنم احتمالاً فقط یک حادثه مسابقه ای بود. من مسئولیت کامل آن را می پذیرم. فکر نمی‌کنم جورج جایی برای رفتن داشت.

داوران حاضر در پیست، این حادثه را پس از مسابقه بررسی کردند، اما تصمیم گرفتند که هیچ اقدامی لازم نباشد و آن را یک حادثه معمولی “دور 1، پیچ 1” تلقی کردند.

راسل در مورد مسابقه بیان کرد:

مشخصا از آنچه که در ابتدا اتفاق افتاد به شدت ناامید هستم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد…من شروع خوبی داشتم، لوئیس هم همینطور، من در کنار مکس قرار داشتم و اتفاق بعدی این بود که کاملا ساندویچ شده بودم و جایی برای رفتن نداشتم.

من برای هر دوی خودمان بسیار ناراحت شدم، زیرا صبح مسابقه صحبت کردیم و می دانستیم که قرار است با هم کار کنیم، هر دو گفتیم که می خواهیم بدون در نظر گرفتن ترتیب، باهم روی سکو بایستیم، ما اینجا هستیم و برای تیم حضور داریم.

می دانم که هیچ چیز عمدی در هر دو طرف وجود نداشت. هنوز خوشحالم که توانستیم جلوتر از فراری، کار را به پایان برسانیم، امتیازهای بیشتری را در جدول به دست آوردیم و ماشین مسابقه ای سریعی داشتیم، بنابراین فقط نکات مثبت را در نظر می گیریم.

ما برای همدیگر احترام زیادی قائلیم. در این خودروهای فرمول یک دیدن نقاط کور خاصی در خودرو بسیار دشوار است. البته این اتفاق هرگز نباید بیفتد. در این مورد حتما صحبت می کنیم و رو به جلو حرکت می کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب