اینفوگرافیک یکپارچگی حوزه برق گروه مپنا


“حوزه برق” گروه مپنا به منظور ایجاد بستر تعامل بیش از پیش فعالیت‌های مرتبط با صنعت برق در واحدهای سازمانی و با هدف یکپارچگی در کسب و کار برق ایجاد شد. گروه مپنا به منظور تعامل سازنده بیش از پیش فعالیت‌های مرتبط با صنعت برق در...

“حوزه برق” گروه مپنا به منظور ایجاد بستر تعامل بیش از پیش فعالیت‌های مرتبط با صنعت برق در واحدهای سازمانی و با هدف یکپارچگی در کسب و کار برق ایجاد شد. گروه مپنا به منظور تعامل سازنده بیش از پیش فعالیت‌های مرتبط با صنعت برق در واحدهای سازمانی متفاوت و ایجاد چابکی و هماهنگی‌های‌ افزون‌تر، بازنگری ساختار کسب‌ و کارهای برق را در دستور کار قرار داد. به این ترتیب، با تجمیع و انتقال کلیه فعالیت‌های بخش فعلی برق، بخش سرویس نیروگاهی و پروژه‌های سرمایه‌‎گذاری برق و آب، از روز شنبه پانزدهم مهر 1402، “حوزه برق” به صورت یکپارچه ایجاد شد.

در حوزه برق، سه زیرمجموعه “توسعه نیروگاهی”، “سرویس نیروگاهی” و “مالکیت نیروگاهی” در کنار هم فعالیت می‌کنند.

مدیریت بهینه سهم گروه مپنا در بازارهای داخلی و خارجی، همچنین پوشش مناسب‌تر انتظارات مشتریان عمده و نهایتا ایفای نقش موثرتر ملی مورد انتظار، از جمله اهداف این تغییرات خواهد بود.

طراحی و پیاده سازی این اینفوگرافیک به سفارش گروه مپنا و توسط تیم طراحی ما انجام شده است.

اینفوگرافیک یکپارچگی حوزه برق گروه مپنا

در صورتی که سازمان یا نهاد شما نیاز به طراحی یک اینفوگرافیک جذاب، خلاقانه و تاثیرگذار دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ Ocean Drive از Duke Dumont