قتل 22 غیرنظامی در خرسون توسط ناسیونالیست های اوکراین


قتل 22 غیرنظامی در خرسون توسط ناسیونالیست های اوکراین

قتل عام شهروندان اوکراینی روز 13 سپتامبر رخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از کارمندان نیروهای امنیتی روسیه اطلاع داد که ساکنان اسنیگیرفکا در منطقه خرسون که توسط نیروهای مسلح اوکراین اشغال شده است از قتل 22 نفر توسط ناسیونالیست های "گروه راست" (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) به دلیل دیدگاه های طرفدار روسیه خبر دادند.
وی در ادامه افزود:"ما اطلاعاتی از چند تن از ساکنان اسنیگیرفکا در مورد اعدام 22 غیرنظامی در اسنیگیرفکا توسط ناسیونالیست های افراطی اوکراین دریافت کردیم، همه آنها شهروندان اوکراینی بودند که به دیدگاه های طرفدار روسیه پایبند بودند".
به گفته وی، این قتل عام شهروندان اوکراینی روز 13 سپتامبر رخ داد و در میان کسانی که هموطنان خود را به قتل رساندند، یوگنی کاروان متولد 1990 یکی از اعضای ناسیونالیست های "گروه راست" (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) بود.
پس از همه پرسی ورود منطقه خرسون به روسیه، منطقه اسنیگیرفسکی از منطقه نیکولایف اوکراین به خرسون پیوست. اکنون این منطقه در اشغال نیروهای مسلح اوکراین است.
گفتنی است، روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند.به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
مراسم امضای توافقنامه های الحاق چهار سرزمین جدید - جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق خرسون و زاپروژیا به روسیه با حضور ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه امروز جمعه در تالار گئورگیوسکی کرملین با حضور نمایندگان پارلمان برگزار می‌شود.
یادآور می شویم همه پرسی درباره موضوع الحاق به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در استان های خرسون و زاپروژیا برگزار شد. با توجه به نتایج پردازش 100٪ از آرا، در جمهوری خلق دونتسک ، 99.23٪، در جمهوری خلق لوهانسک 98.42٪، در استان خرسون 87.05٪، در استان زاپروژیا 93.11٪از مردم به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند. پوتین هفته گذشته اعلام کرده بود روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپروژیا و خرسون اتخاذ شده، حمایت خواهد کرد.
خود مردم این مناطق ابتکار برگزاری فوری همه پرسی را مطرح کردند. به گفته نمایندگان این جمهوری ها و مناطق، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در شرایط اجرای اقدامات تروریستی مداوم توسط مقامات اوکراینی و اعضای ناتو که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تحویل می دهند، بسیار ضروری است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قاتل اعدامی در زندان خواستار اعدام زن خیانتکارش شد / رابطه پنهانی زن یک زندانی با مرد ب...