عکس/ پیغام احساسی سردار آزمون برای قهرمان سوارکاری بانوان ایران


سردار آزمون ملی پوش لژیونر کشورمان با انتشار یک استوری متفاوت در صفحه شخصی اش به تمجید از نغمه خانجانی قهرمان سوارکاری ایران پرداخته است. وقت صبح- روز گذشته مسابقات پرش با اسب در بخش بانوان بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار شد که دو...

سردار آزمون ملی پوش لژیونر کشورمان با انتشار یک استوری متفاوت در صفحه شخصی اش به تمجید از نغمه خانجانی قهرمان سوارکاری ایران پرداخته است.

وقت صبح- روز گذشته مسابقات پرش با اسب در بخش بانوان بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار شد که دو نماینده از ایران راهی فینال شدند.

نغمه خانجانی از نفرات تیم ملی بود که در دور اول مرحله نهایی این مسابقات توانست با عملکرد درخشان اش راهی مرحله فینال شود.

نکته قابل توجه این است که سوارکار کشورمان توانست این مرحله از مسابقه را کاملا بدون خطا طی کند که بسیار مورد توجه تماشاگران در ورزشگاه قرار گرفت.

البته عملکرد عالی این قهرمان سوارکاری بانوان ایران بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشته است.

در همین خصوص حالا سردار آزمون بازیکن رم ایتالیا با انتشار استوری خاصی در صفحه شخصی اش از این ملی پوش جوان حمایت کرده است.

ستاره تیم ملی فوتبال در این استوری در تمجید از قهرمان سوارکار ایران خطاب به او نوشته است: بی نظیر بودی.

عکس/ پیغام احساسی سردار آزمون برای قهرمان سوارکاری بانوان ایران

بخوانید: عکس/ واکنش جنجالی لوکادیا به حکم فیفا: همه چیز موقتی است!

پایان یک ماجرای جنجالی درباره سردار آزمون

در ادامه اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران جهت حضور پرقدرت در جام ملت‌های آسیا، ملی پوشان قرار است که در تورنمنت چهار جانبه اردن شرکت کنند.

حضور آزمون در این مسابقات یکی از ابهامات لیست تیم ملی بود. امیر قلعه نویی که برای تماشای دیدار پرسپولیس و الدحیل به قطر رفته بود، درخصوص سردار گفته بود: او جزو بازیکنان کلیدی ماست و به بازی‌اش اعتقاد دارم. سردار هم عاشق تیم ملی و کشور و مردمش است و هر دفعه دعوتش کنیم می‌آید با جان دل کار را در تیم ملی دنبال خواهد کرد.

حالا نیز پیگیری‌ها نشان می‌دهد که آزمون مشکلی برای همراهی تیم ملی در فیفا دی پیش رو و حضور در مسابقات چهار جانبه اردن ندارد.

این تورنمنت با حضور تیم‌های ملی فوتبال ایران، عراق، اردن و قطر از 21 تا 24 مهرماه در ورزشگاه بین المللی شهر امان برگزار می‌شود.

منبع: ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟