گزارش حرکت اول و 5 سال فعالیت


شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول در راستای برنامه راهبردی پنج ساله شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) با مأموریت “تحقق رویای دیجیتال” در مهر ۱۳۹۷ بنیان نهاده شد. آرمان این شرکت توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال در نقش سرمایه‌گذار...

شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول در راستای برنامه راهبردی پنج ساله شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) با مأموریت “تحقق رویای دیجیتال” در مهر ۱۳۹۷ بنیان نهاده شد. آرمان این شرکت توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال در نقش سرمایه‌گذار جسورانه گروه همراه اول می‌باشد. محورهای اصلی سرمایه‌گذاری حرکت اول بر روی کسب و کارهای فعال و مشتاق در زمینه‌های حوزه‌های تجارت الکترونیک و تبلیغات، خدمات مالی و بیمه، گردشگری، حمل و نقل، سلامت، آموزش، ارتباطات، رسانه و سرگرمی است. رتبه بندی در مراحل میانی و پایانی رشد، قابلیت رشد سریع، در دسترس بودن محصول و برخورداری از سابقهٔ فروش و ارائه محصول در بازر از نکات کلیدی در در دستچین نمودن تیمهای سرمایه پذیر از سوی حرکت اول است.

در همین رابطه گزارش پنج سال همراهی حرکت اول در اکو سیستم دیجیتال توسط تیم ما طراحی و پیاده سازی گردید که ملاحظه می فرمایید. (امکان دانلود و مشاهده کامل گزارش در لینک پایین عکس وجود دارد.)

گزارش حرکت اول و 5 سال فعالیت

در صورتی که سازمان یا نهاد شما نیاز به طراحی یک گزارش سالانه یا مجمع جذاب و متفاوت در هر زمینه ای دارد، کارشناسان و طراحان ما می‎توانند شما را در این راه یاری رسانند. با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ Ocean Drive از Duke Dumont