پروفایلو چیست؛ همه‌چیز درباره این روش جوانسازی پوست


پروفایلو چیست؛ همه‌چیز درباره این روش جوانسازی پوست

آیا دوست دارید زمان را به عقب برگردانید و جوان‌تر شوید؟ همه ما در دورانی از زندگی خود، دلتنگ شادابی و زیبایی جوانی خود می‌شویم. خوشبختانه امروزه روش‌های زیادی برای مراقبت و درمان پوست وجود دارد که سرعت تغییرات ظاهرمان را کاهش می‌دهد. یکی از...

آیا دوست دارید زمان را به عقب برگردانید و جوان‌تر شوید؟ همه ما در دورانی از زندگی خود، دلتنگ شادابی و زیبایی جوانی خود می‌شویم. خوشبختانه امروزه روش‌های زیادی برای مراقبت و درمان پوست وجود دارد که سرعت تغییرات ظاهرمان را کاهش می‌دهد. یکی از این روش‌ها پروفایلو (Profhilo) است. پروفایلو درمان تزریقی مؤثری است که در دنیای زیبایی انقلاب کرده است. در این مقاله، عملکرد این درمان ساده و تفاوت‌های آن با درمان‌های مشابه را بررسی می‌کنیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

پروفایلو چیست؟

پروفیلو یا پروفایلو دارویی تزریقی است که آن را برای بازسازی پوست طراحی کرده‌اند. پروفایلو از اسید هیالورونیک (Hyaluronic Acid) ساخته شده‌ است. این محصول یکی از جدیدترین تقویت‌کننده‌های تزریقی پوست است که به‌جای افزایش حجم، بافت و درخشندگی پوست را بهبود می‌دهد.

اسید هیالورونیک ماده‌ای آبرسان است. این مولکول هزار برابر وزن خود آب جذب می‌کند و آب جذب‌شده را در خود نگه می‌دارد. این ماده در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود، اما کارکردهای متفاوتی دارد. مولکول‌های اسید هیالورونیک موجود در پروفایلو به هم متصل نیستند. در پروفایلو، از رشته‌های اسید هیالورونیک استفاده می‌کنند که با هم پیوند متقابل دارند. درنتیجه پروفایلو حالت ژل‌ دارد. غلظت ژل از مایعات بیشتر و بسیار صاف و یکنواخت است. وقتی شما پروفایلو تزریق می‌کنید، این ژل زیر پوست پخش می‌شود؛ درنتیجه تاثیر پروفایلو روی صورت بسیار بیشتر است و پوست را صاف و حجیم می‌کند.

یکی از سؤالات رایج درباره پروفایلو این است که پروفایلو محصول کدام کشور است؟ پروفایلو در شرکتی ایتالیایی تولید و در سراسر جهان توزیع می‌شود.

مزایای پروفایلو

ژل پروفایلو اثر مرطوب‌کنندگی دارد و پوست را حجیم‌تر، صاف‌تر، درخشان‌تر، سالم‌تر و جوان‌تر می‌کند. اثرگذاری پروفایلو بر عمق پوست است؛ به همین سبب ماندگاری بیشتری دارد. پس از تزریق آن بلافاصله اثر آن را مشاهده می‌کنید، اما تأثیر کامل آن بعد از ۲ تا ۳ هفته نمایان می‌شود.

پروفایلو تأثیر بلندمدت هم دارد. این ماده کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کند و به‌مرور زمان استحکام و حالت ارتجاعی پوست افزایش می‌یابد. حدود ۳ تا ۶ ماه پس از تزریق پروفایلو، پوست شما جوان‌تر و درخشان می‌شود و خطوط ریز پوست از بین می‌روند.

عوارض پروفایلو

پروفایلو درمانی تزریقی است، بنابراین ممکن است تا حدی باعث تحریک پوست شود. ژل پروفایلو باید یکنواخت پخش شود؛ به همین دلیل نقطه‌ای به قسمت‌های مختلف صورت تزریق می‌شود. تعداد نقاط تزریق در این روش بیشتر از روش‌های درمانی دیگر همچون بوتاکس و فیلر است. علاوه‌بر این، شما باید پروفایلو را در ۲ جلسه درمانی به فاصله ۱ ماه از هم تزریق کنید.

پروفایلو عوارض جانبی زیادی ندارد؛ مثل هر درمان تزریقی دیگر ممکن است کمی تورم یا کبودی در محل تزریق ایجاد شود که بعد از یکی‌دو هفته کاملا از بین می‌رود. اگر علائم دیگری پس از تزریق داشتید، بهتر است فورا به متخصص پوست خود اطلاع دهید و با او در این باره مشورت کنید.

قیمت پروفایلو

تعیین هزینه روش‌های درمانی به عوامل زیادی وابسته است. شهر محل زندگی شما، پزشک متخصصی که به او مراجعه می‌کنید و میزان مصرف محصول هزینه نهایی را مشخص می‌کنند. به همین دلیل قیمت پروفایلو دقیقا مشخص نیست. بهتر است به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید و جزئیات هزینه‌های درمان را بپرسید. قیمت این روش جوانسازی در کشورهای مختلف متفاوت و از ۱۷۰ دلار تا ۶۵۰ دلار متغیر است.

مراقبت‌های پس از درمان

درمان پوست با ژل پروفایلو دوران نقاهت طولانی ندارد. کافی است پس از انجام تزریق‌ها، در نواحی مختلف صورت از کمپرس یخ استفاده کنید تا تورم و کبودی به حداقل برسد. علاوه‌بر این، تا ۲۴ پس از تزریق نباید از مواد آرایشی استفاده کنید. ورزش سنگین و نوشیدن الکل نیز در این مدت ممنوع است. همچنین بهتر است به‌مدت ۱ هفته در معرض گرما یا سرمای شدید نباشید.

تفاوت جالپرو با پروفایلو

پروفایلو چیست؛ همه‌چیز درباره این روش جوانسازی پوست

امروزه روش‌های مراقبتی و درمانی بسیار متنوعی برای پوست وجود دارند. وقتی به کلینیک پوست مراجعه می‌کنید، با روش‌های متعددی روبه‌رو می‌شوید که می‌توانید از آنها برای بهبود وضعیت پوست خود بهره بگیرید؛ به همین دلیل انتخاب روش مناسب ممکن است برای شما یا پزشکتان چالش‌برانگیز باشد.

تقویت‌کننده‌های پوست جالپرو (Jalupro) و پروفایلو ۲ نمونه از قابل‌اعتمادترین محصولات موجودند. این ۲ محصول برای جوانسازی عمقی پوست بسیار مؤثرند و به‌دلیل سهولت استفاده و ماندگاری، بسیار مشهور و محبوب شده‌‌اند. تحقیقات گسترده‌ای درباره این دو ژل انجام شده‌اند، اما هم‌چنان یک سؤال بزرگ باقی می‌ماند؛ جالپرو یا پروفایلو؟ این دو ژل چه تفاوتی با هم دارند و کدامشان برای من مناسب‌تر است؟

جفت این محصولات خاصیت آبرسانی و جوانسازی قوی دارند و کلاژن‌سازی پوست را تحریک می‌کنند، اما در برخی خواص تفاوت قابل‌توجهی دارند. در ادامه این دو درمان را با هم مقایسه می‌کنیم.

۱. غلظت اسید هیالورونیک

پروفایلو و جالپرو بر پایه اسید هیالورونیک طراحی شده‌اند و مهم‌ترین ویژگی آنها قدرت آبرسانی پوست عالی‌شان است. غلظت اسید هیالورونیک جالپرو ۸۰ میلی‌گرم است و غلظت اسید هیالورونیک پروفیلو ۶۴ میلی‌گرم، بنابراین جالپرو خاصیت آبرسانی بیشتری دارد.

۲. مواد تشکیل‌دهنده

ترکیبات جالپرو و پروفایلو با هم متفاوت است. پروفیلو از ۶۴ میلی‌گرم اسید هیالورونیک خالص ساخته شده است در حالی که جالپرو ترکیبات دیگری هم دارد. در جالپرو، ۸۰ میلی‌گرم اسید هیالورونیک ۳ نوع پپتید و چندین آمینواسید وجود دارد. استیل دکاپپتید، استیل تتراپپتید و الیگوپپتید، آمینواسیدهایی همچون گلیسین، پرولین، لیزین، آلانین، والین، الاستین، آرژنین و لوسین از دیگر مواد تشکیل‌دهنده جالپرو هستند.

۳. مزایا

مزیت اصلی پروفایلو خلوص اسید هیالورونیک است. این ژل بافت پوست را بهبود می‌دهد، پوست را حجیم می‌کند و باعث درخشش پوست می‌شود. بر اثر آبرسانی کامل، پوست سفت‌تر می‌شود و چین‌وچروک‌های ریز آن کاهش می‌یابد.

جالپرو علاوه‌بر آبرسانی، مزایای دیگری هم دارد. این ژل خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش و جای زخم و آسیب‌های ناشی از اشعه فرابنفش خورشید را کاهش می‌دهد. علاوه‌بر این، از تیرگی زیر چشم می‌کاهد و با احیای پوست از ایجاد علائم پیری جلوگیری می‌کند.

۴. مصرف‌کننده

اگر دچار خشکی پوست هستید یا حس می‌کنید پوست صورت‌تان استحکام و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است، می‌توانید از پروفایلو استفاده کنید. ژل پروفیلو راهی برای آبرسانی به پوست است تا سالم و شاداب به نظر برسد.

جالپرو برای کسانی که سن پوستشان بیشتر است و علائم پیری روی آن ظاهر شده‌ است، طراحی شده. اگر می‌خواهید چین‌وچروک‌های پوست‌تان را کاهش دهید، آثار زخم و آفتاب‌سوختگی را از بین ببرید یا روند پیرشدن پوست خود را کند کنید، جالپرو انتخاب بهتری برای شماست.

پروفایلو آبرسانی قوی است که خاصیت حجم‌دهی ندارد و فقط با آبرسانی عمیق پوست را مستحکم و کمی حجیم‌تر می‌کند. پس از تزریق، پوست شما تغییر زیادی نمی‌کند و حالت طبیعی صورت‌تان حفظ می‌شود، اما جالپرو کمی قدرت حجم‌دهی دارد. این ژل جایگزینی عالی برای بوتاکس و سایر فیلرهای پوست است و حجم و درخشندگی پوست را افزایش می‌دهد.

۵. کاربردها

پروفایلو و جالپرو را برای درمان پوست صورت طراحی کرده‌اند، اما از آنها در نقاط دیگر بدن هم می‌توان استفاده کرد. بنا به تشخیص پزشک، می‌توانید پروفیلو را در نواحی گردن، دست، بازو، داخل ران و روی زانو نیز تزریق کنید. جالپرو نیز برای درمان تیرگی و آسیب‌های پوستی در نواحی دور چشم، گردن، زیر بغل، دست، داخل ران، شکم و روی زانو کاربرد دارد.

سخن آخر

در دنیای امروز، زیبایی و اعتمادبه‌نفس رابطه تنگاتنگی دارند. همه دوست دارند چین‌وچروک‌های پوستشان را از بین ببرند و شاداب به نظر برسند. پروفایلو درمان تزریقی ایدئالی برای بیشتر افراد است. این ژل آبرسانی قوی است و با تحریک کلاژن‌سازی استحکام و حالت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. اگر دنبال درمانی غیرتهاجمی و ساده برای جوانسازی پوستید، درباره این روش با متخصص پوست مشورت کنید.

اگر شما هم تجربه استفاده از پروفیلو را داشته‌اید، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و این مقاله را برای دوستان خود بفرستید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش صورت و سلامت پوست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا