شگفتی بزرگ در قلب ژاپن / ضد حال به تیم ملی والیبال ایران!


شگفتی بزرگ در قلب ژاپن /  ضد حال به تیم ملی والیبال ایران!

رکنا: در روز اول مسابقات انتخابی المپیک یک شگفتی رخ داد که به ضرر تیم ملی والیبال ایران بود.

به گزارش رکنا، در چارچوب مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس 2 تیم ملی والیبال صربستان و ترکیه از گروه دوم مسابقات به مصاف هم رفتند که شاگردان آلبرتو جولیانی در تیم ملی والیبال ترکیه در یک بازی خوب توانستند با نتیجه سه بر یک از سد شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم صربستان بگذرند و اولین شگفتی انتخابی المپیک را به نام خود رقم بزنند.

در این مسابقه ابتدا ترکیه توانست ست اول را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ از آن خود کند، اما صربستانی ها در ست دوم به بازی برگشتند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ کا را به سود آنها به اتمام رسید. در ست سوم همه فکر می‌کردند صربستان نبض بازی را به دست بگیرد ولی این اتفاق نیفتاد تا ترکیه این ست را با نتیجه عجیب ۲۵ بر ۱۴ پیروز شود.

در ست چهارم که ست پایانی بود تیم ترکیه توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به برتری دست پیدا کند و برنده مسابقه شود. حالا ترکیه‌ای ها با این پیروزی علاوه بر امیدواری به صعود مستقیم امتیازات رنکینگی خود را به بالای دویست رساندنپ و دوباره تهدیدی برای ایران محسوب می‌شوند.

در این دیدار رویایی برای ترکیه آدیس لاگومژیا نوزده امتیاز به دست آورد و ستاره تیمش بود، در تیم صربستان هم میران کویونجیچ با کسب هفده امتیاز روز خوبی داشت ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

فردا در یک جدال انتقامی تیم ملی والیبال ترکیه به مصاف اسلوونی می‌رود و صربستان نیز با تونس رو در رو خواهد شد.

ترکیه حالا می‌تواند با دو یا سه پیروزی دیگر خود را به تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ جهانی نزدیک کند. تیم ملی والیبال اگر نتواند نتایج خوبی خصوصا در مقابل تیم های ضعیف تر از خود بگیرد قافیه را به ترکیه خواهد باخت.


شگفتی بزرگ در قلب ژاپن /  ضد حال به تیم ملی والیبال ایران!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد