برآیند اقتصاد، به خانواده بزرگ محصولات رسانه‏‎ای اقتصاد آنلاین اضافه شد


برآیند اقتصاد، به خانواده بزرگ محصولات رسانه‏‎ای اقتصاد آنلاین اضافه شد

برآیند اقتصاد به عنوان یک ماهنامه تحلیلی تلاش دارد تا ضمن تحلیل مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی، با ارایه محتواهای تولیدی با رویکرد آینده‌پژوهی، زمینه را برای تصمیم‌گیری مبتنی بر نگاه جامع، از سوی فعالان اقتصادی فراهم آورد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ برآیند اقتصاد به عنوان یک ماهنامه تحلیلی تلاش دارد تا ضمن تحلیل مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی، با ارایه محتواهای تولیدی با رویکرد آینده‌پژوهی، زمینه را برای تصمیم‌گیری مبتنی بر نگاه جامع، از سوی فعالان اقتصادی فراهم آورد.

این ماهنامه در اولین شماره خود، در گفتگو‌ با مسعود خوانساری بنیانگذار ائتلاف برای فردا ضمن واکاوی اتفاقات و جریاناتی که در انتخابات دهمین دوره فعالیت اتاق‌های بازرگانی شکل گرفت، آینده این ائتلاف را واکاوی کند و در عین حال، طی میزگردی با حضور علی مروی اقتصاددان، محمد لاهوتی رییس کنفدراسیون صادرات ایران و مجید شاکری اقتصاددان آنچه که در دوران جدید فعالیت بانک مرکزی و در بازار ارز شکل گرفته را بازخوانی و تحلیل نماید.

در شماره اول این ماهنامه، صادق الحسینی اقتصاددان به تحلیل آینده بازارها در ایران پرداخته و جواد صالحی اصفهانی، کنکاشی در بحر فقر و محاسبات مرتبط با خط فقر در ایران داشته است.

برای سفارش به @Aloeghtesadonline پیام دهید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی