فوری؛ آغاز اولین ثبت نام سایپا مهر 1402 / فروش 4 محصول به قیمت کارخانه + لینک


فوری؛ آغاز اولین ثبت نام سایپا مهر 1402 / فروش 4 محصول به قیمت کارخانه + لینک

شرایط جدیدترین ثبت نام سایپا ویژه مهر ۱۴۰۲ اعلام شد.

اقتصادآنلاین- میترا محمدنژاد؛ گروه خودروسازی سایپا از آغاز ثبت نام بدون قرعه‌کشی برای ۴ محصول پرفروش خبر داد. در ادامه شرایط ثبت نام بدون قرعه‌کشی سایپا در مهر ماه ۱۴۰۲ را بخوانید.

شرایط ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲​

سایت ثبت نام سایپا درحال حاضر با فروش بدون قرعه کشی خودروهای پراید وانت ۱۵۱، وانت پادرا، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز به‌روز شده است. وانت پراید در طرح پیش فروش و مابقی محصولات در قالب طرح فروش فوری سایپا ۱۴۰۲ عرضه شده است.

فوری؛ آغاز اولین ثبت نام سایپا مهر 1402 / فروش 4 محصول به قیمت کارخانه + لینک

مهلت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی مهر ۱۴۰۲

ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه مهر ۱۴۰۲ از ۴ مهر آغاز شده است و تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

لینک ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی​ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

نکات مهم ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

1- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های (شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و ...) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

2-دراین بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

3- یکی از بسته های خدمات در زمان واریز وجه سایپا به صورت پیش فرض انتخاب شده است در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن را داشته باشد می تواند قبل از واریز وجه اقدام نماید . مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان