موفقیت «جنگ جهانی سوم» در جشنواره هلندی


موفقیت «جنگ جهانی سوم» در جشنواره هلندی

دنیای اقتصاد: جوایز سینمایی سپتیمیوس آمستردام که در هلند برگزار می‌شود جایزه بهترین فیلم قاره آسیا را به «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی اهدا کرد. امسال ندا جبرئیلی در بخش بهترین بازیگر زن آسیایی، محسن تنابنده در بخش بهترین بازیگر مرد آسیایی و «جنگ جهانی سوم» ‌در بخش بهترین فیلم آسیایی نامزد شده بودند.

موفقیت «جنگ جهانی سوم» در جشنواره هلندی

توریا ملیانی، وزیر فرهنگ و هنر هلند، سخنرانی افتتاحیه را در مراسم اهدای جوایز انجام داد. جوایز سپتیمیوس از جوایز معتبر اروپایی است که تاکید زیادی بر کشف و تشویق استعدادهای مستقل جدید، حمایت از فیلم‌های رویایی و گرد هم آوردن تمام عناصر فیلم‌سازی و داستان‌گویی شامل داستان، غیرداستانی، انیمیشن، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌نامه دارد.

برگزار‌کنندگان جوایز گفته‌اند: ما به دنبال تاثیرهای قوی مبتنی بر داستان هستیم و علاقه زیادی به حمایت از فیلم‌سازان آینده و مستقل داریم. هدف اصلی این جوایز ترویج و تشویق آگاهی، قدردانی و درک فیلم در همه ژانرهاست. وظیفه ما ارائه برجسته‌ترین فیلم‌های تولید‌شده در هر نقطه از جهان است. فیلم‌ها و پروژه‌ها بر اساس کیفیت و اصالت انتخاب می‌شوند. ما به انتخاب گسترده فیلم‌هایمان از آسیا، آفریقا، اقیانوسیه، اروپا و آمریکا افتخار می‌کنیم.

«جنگ جهانی سوم» پیش از این موفق به کسب دو جایزه بهترین فیلم و بازیگر بخش افق‌ها در جشنواره ونیز شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گوش دادن فعال را بیآموزیم