لیست 5 صرافی برتر برای خرید پرفکت مانی


لیست 5 صرافی برتر برای خرید پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی است که برخلاف پی‌پال، برای ایرانیان در دسترس است. به‌ زبان‌ ساده‌تر یعنی با IP ایران می‌‌توان در این سیستم حساب باز کرد و پرداخت‌های بین‌المللی انجام داد. البته شما نمی‌توانید به‌صورت مستقیم...

پرفکت مانی یکی از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی است که برخلاف پی‌پال، برای ایرانیان در دسترس است.

به‌ زبان‌ ساده‌تر یعنی با IP ایران می‌‌توان در این سیستم حساب باز کرد و پرداخت‌های بین‌المللی انجام داد. البته شما نمی‌توانید به‌صورت مستقیم برای شارژ حساب پرفکت مانی اقدام کنید و باید از خدمات کیف پول پرفکت مانی در صرافی‌های ایرانی کمک بگیرید.

صرافی‌های بسیاری خدمات خرید و فروش پرفکت مانی در ایران را ارائه می‌دهند؛ اما کلیه آن‌‌ها معتبر نیستند. به همین خاطر برای راحتی شما عزیزان در انتخاب صرافی، قصد داریم بهترین صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی معرفی کنیم تا شما بتوانید با اطمینان خاطر به خرید ووچر مانی بپردازید.

1. اکس اونیکس؛ بهترین صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی

صرافی اکس اونیکس یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی است که امکان خرید و فروش انواع رمز ارزها را برای ایرانیان فراهم کرده است. این صرافی پرفکت مانی دو مزیت نسبت به سایر اکسچنج‌ها دارد که باعث شده است اولین مورد در فهرست بهترین صرافی آنلاین ووچر پرفکت مانی باشد. صرافی آنلاین اکس اونیکس کمترین کارمزد برای خرید و فروش ارزها نسبت به سایر صرافی‌ها را دارد. علاوه‌بر این، احراز هویت در اکس اونیکس فقط 15 دقیقه طول می‌کشد که مدت زمان بسیار کوتاهی محسوب می‌شود.

از طریق صرافی اکس اونیکس شما می‌توانید نسبت به خرید پرفکت مانی و انواع ارزها مانند تتر، اتریوم، بیت کوین و ریپل اقدام کنید. از دیگر ویژگی‌های این صرافی می‌توان به امنیت بالا، واریز و برداشت سریع و پشتیبانی بیست و چهار ساعته در روزهای هفته اشاره کرد. ناگفته نماند صرافی اکس اونیکس ماشین حساب آنلاین برای محاسبه قیمت ارز لحظه‌ای دارد. به زبان ساده‌تر یعنی مقدار ارز مورد نظر خود را وارد می‌کنید و این صرافی بر اساس جدیدترین قیمت، مبلغ ریالی را به شما ارائه می‌دهد.

لیست 5 صرافی برتر برای خرید پرفکت مانی

. سایت بیت مهر؛ صرافی معتبر ایرانی برای خرید PM

صرافی بیت مهر دومین مورد در فهرست بهترین صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی است. این صرافی خدمات پرفکت مانی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید ووچر پرفکت مانی را خریداری کرده یا حساب پرفکت مانی باز کنید. علاوه‌بر پرفکت مانی شما می‌توانید در صرافی بیت مهر از خدمات وب مانی نیز بهره مند شوید.

اگر قصد خرید تتر یا سایر ارزهای دیجیتال را دارید، صرافی آنلاین بیت مهر خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال نیز ارائه می‌دهد. همچنین اگر نیاز به مستر کارت داشته باشید، صرافی بیت مهر در خدمت شماست.

3. پرفکت مانی خود را از صرافی اکس پی اکسچنج بخرید

صرافی ایکس پی اکسچنج که سابقه کار کمی دارد، در همین مدت کوتاه توانسته است درخشش و اعتبار کافی را کسب کند. صرافی اکس پی اکسچنج تلاش دارد تا مانند صرافی اکس اونیکس انجام معاملات را در سریع‌ترین زمان برای کاربران فراهم آورد. این صرافی توانسته است با ارائه خدمات گسترده‌ای به کاربران، اعتماد معامله‌گران را جلب کند و در فهرست بهترین صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی قرار گیرد.

اکس پی اکسچنج علاوه‌بر ارائه پرفکت مانی، خدمات کیف پول پرفکت مانی را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی پرفکت مانی به مقدار مورد نیاز خود را بخرید و انتقال پول بین‌المللی را انجام دهید. همچنین در این صرافی می‌توانید تتر، بیت‌کوین و دوج کوین را نیز خریداری کنید و معاملات خود را به ثبت برسانید.

4. ایرانی کارت؛ صرافی شناخته شده برای خرید پرفکت مانی

صرافی ایرانی‌کارت نامی آشنا در حوزه خرید و فروش ارزها است که خدماتی فراتر را ارائه می‌دهد. در وب‌سایت ایرانی کارت شما می‌توانید علاوه‌بر خرید پرفکت مانی، نسبت به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای، تلگرام و اکانت‌های گیمینگ اقدام کنید. ایرانی کارت در حوزه ارزهای دیجیتال نیز فعالیت دارد و حتی امکان خرید کیف‌پول سخت افزاری برای ایرانیان را فراهم کرده است.

همچنین شما می‌توانید حساب پی پال و ویزا کارت را نیز بسازید یا از خدمات گیفت کارت این مجموعه بهره‌مند شوید. ایرانی کارت بالغ بر 13 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند و تلاش دارد تا با ارائه بهترین خدمات، کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند. ناگفته نماند برای خرید پرفکت مانی از صرافی‌های ایرانی، باید احراز هویت کنید. خرید ووچر بدون احراز هویت ممکن نیست و علت آن به خاطر جلوگیری از کلاه‌برداری و پولشویی است.

لیست 5 صرافی برتر برای خرید پرفکت مانی

. نیک پرداخت؛ ارائه دهنده خدمات ووچر و حساب Perfect Money

یکی از اصلی‌ترین خدمات صرافی نیک پرداخت خرید ووچر پرفکت مانی است. در صرافی نیک پرداخت نقد کردن درآمد ارزی و پرداخت‌های بین‌المللی شما در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌شود. از جمله ویژگی‌های صرافی آنلاین نیک پرداخت می‌توان به ارائه درگاه پرداخت با امنیت چند لایه‌ای، ۱۵ سال تجربه در مدیریت حساب‌های ارزی و مشاوره اختصاصی و 24 ساعته اشاره کرد.

صرافی اکس اونیکس؛ برای خرید ووچر پرفکت مانی در سریع‌ترین زمان با کم‌ترین کارمزد

در این مقاله تلاش کردیم بهترین صرافی‌ها برای خرید پرفکت مانی را به شما معرفی کنیم که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت خدمات پرفکت مانی حتما از وبسایت‌های معتبر یا اپلیکیشن خرید ووچر پرفکت مانی بهره ببرید. توجه داشته باشید خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام ممکن نیست.

اگر به دنبال بهترین صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی هستید، باید بگوییم بهترین صرافی برای خرید انواع ارزها و خدمات پرفکت مانی، صرافی اکس اونیکس است. صرافی آنلاین اکس اونیکس یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ایرانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود که سابقه بسیار درخشانی دارد. شما می‌توانید همین حالا با جستجوی نام اکس اونیکس در گوگل، وارد وبسایت رسمی این صرافی شوید و از خدمات متنوع آن بهره ببرید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

موسس فراری صرافی ارز دیجیتال ترکیه ای بازداشت شد