اعضای شورای امنیت، صدای فاینا؛ دختر لوهانسکی را بشنوید


اعضای شورای امنیت، صدای فاینا؛ دختر لوهانسکی را بشنوید

رژیم زلنسکی از کمک‌های فراوان غرب برای نسل کشی زنان و کودکان بهره می‌گیرد.

همزمان با برگزاری هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در حالی که رژیم نئونازی کی‌یف بر حملات موشکی و خمپاره‌ای خود بر مردم غیرنظامی روس‌تبار دونباس افزوده، فاینا ساونکووا در ویدئوئی تأثیرگذار، در مدرسه شماره 7 شهر لوهانسک که با بمب‌های ناتو و آمریکا توسط نئونازی‌های باندرایی در سال ۲۰۱۴ ویران شد، و در کنار تصاویر سایر دوستانش که در این بمباران کشته شدند، از اعضای سازمان ملل متحد و شورای امنیت می‌خواهد جلوی ادامه‌ی وحشی‌گری، کودک‌کشی و نسل‌کشی زلنسکی و نئونازی‌های رژیم کی‌یف را بگیرند.
فاینا، صدای رسای ملت رنج‌کشیده‌ی دونباس و اوکراین است که گروگان ماجراجوئی و وحشی‌گری نئونازی‌های فاشیست باندرایی شده‌اند؛ صدای فاینا، صدای ملتی است که از سال ۲۰۱۴ تاکنون متحمل انواع جنایت‌های افراط‌ گرایانه رژیم کودتایی اوکراین با حمایت غرب و آمریکا شده‌اند و نزدیکترین اقوام و دوستان خود را از دست داده‌اند.
او خفتگان غربی را بیدار می‌کند و نمایش می‌دهد که چگونه فاشیست‌های باندرایی مدارس، خانه‌ها، مساجد، کلیساها، آثار تاریخی و ... را موشک باران کردند و توافق مینسک را کاملاً شکستند.
کودکان و زنانی که دیگر نیستند اما اکنون شرایط وخیم تر از گذشته شده و جنون آمریکا در تحویل انواع سلاح‌های مخرب به رژیم نئونازی زلنسکی به مرحله‌ی کنترل ناپذیری رسیده است.
همانطورکه فاینا به درستی می‌گوید: رژیم زلنسکی از این کمک‌های فراوان غرب برای نسل کشی زنان و کودکان بهره می‌گیرد؛ زنان، کودکان و سالخوردگانی که هرروز زیر سنگین ترین حملات موشکی با بمب‌های خوشه‌ای و اخیراً گلوله‌های اورانیومی هستند.
فاینا، در اوج شجاعت و در زیر موشک و خمپاره محکم و باایمان به‌خدا و مقتدرانه ایستاده و چهره رژیم جنایتکار نئونازی زلنسکی را افشا می‌کند و از جهانیان و مقامات سازمان ملل و شورای امنیت می‌خواهد صدای او را بشنوند و مانع ادامه نسل‌کشی روس‌تباران و مردم توسط رژیم زلنسکی شوند.
او از همه‌ی کسانی که به زلنسکی سلاح نمی‌دهند تشکر می‌کند و از سایر کشورها می‌خواهد به تلاش برای توقف این جنایت‌های زلنسکی، ادامه ‌دهند.
در این راستا، تبیین، انتشار و گسترش سخنان شجاعانه و افشا گرایانه فاینا، دختر نوجوان لوهانسکی از چند بعد حائز اهمیت است:
فاینا، صدای رسای همه‌ی مردم دونباس است که بیش از ۹ سال تحت سانسور و فشار غرب و نئونازی‌ها، انواع جنایت گروه‌های باندرایی را به چشم دیده‌اند.
در شرایط سیاست تروریسم رسانه‌ای غرب و مسدود کردن کانال‌های ارتباطی و خبرگزاری های روسی و تهدید و ترور تحلیل­گران، روزنامه نگاران، خبرنگاران و آزاداندیشانی که به انتشار اخبار صحیح از واقعیت‌های خصمانه رژیم کی‌یف می‌پردازند، سخنان این دختر رنج کشیده لوهانسکی، برهم زننده و افشاء کننده بخشی از دروغ پراکنی‌های شبکه تروریسم رسانه‌ای غربی است.
امروز رژیم کی‌یف و ناتو به رهبری آمریکا در دونباس در حال ارتکاب شدیدترین جنایات جنگی هستند و هرروز اخبار دردناکی از کشتار غیرنظامیان با سلاح‌های آمریکایی و غربی توسط عناصر زلنسکی شنیده می‌شود لذا، کشورهای مستقل باید با اعمال فشار بر سازمان بی‌عمل ملل متحد و شورای امنیت، روند ارسال سلاح به اوکراین را متوقف نمایند.
زلنسکی به‌علت ماهیت منفعت طلبی خود از بحران اوکراین به‌عنوان ابزاری برای کسب درآمد و ثروت استفاده می‌کند بنابراین کشتار غیر نظامیان برای او امری همانند یک سناریوی فیلم جنگی و عادی است.
اگر ادعاهای رژیم کی‌یف درست بود چرا آنها همین مردم مناطق شرق اوکراین را هر روز مورد شدیدترین حملات موشکی قرار می‌دهند؟
چرا رئیس‌جمهور یک کشور، دستور بمباران مناطق مسکونی را می‌دهد؟
پاسخ صریح و شفاف است؛ از دیدگاه رژیم مافیایی کی‌یف و رهبران کاخ سفید و باکینگهام، جان هیچ انسانی ارزش ندارد و طبق نظر ماکیاولی، شهریار مجاز به ریختن خون شهروندانش برای اهداف تبلیغاتی، سیاسی و مالی است.
سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این سطح از انواع جنایات جنگی، کودک کشی، شکنجه، ترور، حمله به بیمارستان‌ها، مدارس، مهدکودک ها و ...، شراکت در جنایت و ابتذال در تعاریف حقوق بشری است.
امروزمجدداً ثابت گردیده که اگر روسیه برای حفاظت از مردم دونباس وارد عملیات نظامی نمی‌شد قطعاً نئونازی‌های اوکراین بزرگترین هولوکاست تاریخی را علیه این مردم به راه می‌انداختند. به‌عبارتی، روسیه با هدف حفاظت از جان این مردم در برابر فاشیسم جدید آمریکائی دست به این عملیات ویژه زده است.
لجاجت آمریکا در اعمال نفوذ بر رژیم کی‌یف برای نپذیرفتن پیشنهادهای صلح روسیه، بخش دیگری از پشت پرده این کلان پروژه ضد انسانی را نمایان می‌نماید.
در پایان مجدداً تاکید و یادآوری می‌نمایم که امروز رسالت نخبگان جهانی در انتشار صدای همه‌ی ملت دونباس و افشای نقش آمریکا و ناتو در ایجاد این بحران و جنایات متعدد جنگیِ صورت گرفته توسط رژیم زلنسکی و نئونازی‌ها است.
و در نهایت تلاش برای رساندن صدای فاینا و دیگر کودکان و سالخوردگان دونباسی، تحت ظلم و کشتار رژیم کی‌یف ، ناتو و آمریکا، امری است انسانی، بشر دوستانه و مصداق بارز شرافت انسانی.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش