سرعت شارژ آیفون 15 پرو ظاهراً تفاوتی با نسل قبلی ندارد


سرعت شارژ آیفون 15 پرو ظاهراً تفاوتی با نسل قبلی ندارد

به نظر می‌رسد حداکثر سرعت شارژ مدل‌های پرو آیفون 15 مانند نسل قبلی برابر 27 وات است.

درحالی‌که قبل از معرفی سری آیفون 15 گزارش‌ها از پشتیبانی مدل‌های پرو از سرعت شارژ 35 وات خبر داده بودند، حالا یک منبع ژاپنی می‌گوید حداکثر سرعت شارژ آیفون 15 پرو به 27 وات می‌رسد.

وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara در گزارشی مدعی شده است که آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس مانند مدل‌های پرو آیفون 14 از حداکثر سرعت شارژ 27 وات پشتیبانی می‌کنند و خبری از سرعت شارژ 35 وات نیست.

سرعت شارژ آیفون 15 پرو تغییری نکرده است

یک ماه پیش از معرفی آیفون‌های جدید، گزارشی به پشتیبانی مدل‌های پرو آیفون 15 از سرعت شارژ 35 وات اشاره کرده بود که طبق اطلاعات امروز، خبری از آن نیست و کاربران همچنان به سرعت 27 وات دسترسی دارند.

مانند سری آیفون ۱۴، اپل می‌گوید باتری تمام گوشی‌های خانواده آیفون 15 در مدت 30 دقیقه، تا 50 درصد شارژ می‌شود. برای این کار به آداپتور 20 وات یا بالاتر نیاز دارید. همانطور که می‌دانید، از چند سال پیش، شارژر از جعبه آیفون‌ها حذف شده است و باید آن را به‌صورت جداگانه خریداری کنید.

سرعت شارژ آیفون 15 پرو ظاهراً تفاوتی با نسل قبلی ندارد

سال گذشته میلادی، وب‌سایت ChargerLAB اعلام کرد که شارژر 30 واتی USB-C اپل، ارزان‌ترین شارژر این شرکت برای دستیابی به حداکثر سرعت شارژ مدل‌های پرو آیفون 14 یعنی 27 وات است. به نظر می‌رسد چنین موضوعی درباره مدل‌های پرو آیفون ۱۵ هم صدق می‌کند. این شارژر با قیمت 39 دلار به فروش می‌رسد.

با وجود گزارش امروز، همچنان باید منتظر عرضه خانواده آیفون 15 باقی بمانیم. این محصولات جمعه همین هفته در اختیار خریداران قرار می‌گیرند و توسط رسانه‌ها و کاربران بررسی می‌شوند. بنابراین احتمالاً تا کمتر از یک هفته دیگر سرعت شارژ واقعی نسل جدید آیفون‌ها مشخص می‌شود.

علاوه بر سرعت شارژ، عمر باتری آیفون‌ها هم باید مشخص شود. درحالی‌که اپل از تراشه کم‌مصرف‌تر 3 نانومتری در مدل‌های پرو استفاده کرده و همچنین ظرفیت باتری سری آیفون ۱۵ کمی افزایش داشته است، اما به نظر می‌رسد با شارژدهی یکسان با نسل قبلی روبه‌رو خواهیم شد.

منبع: دیجیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول