شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس خبرساز شد


شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس خبرساز شد

پارسینه: استقلال پس از شکایت از سپاهان حالا از پرسپولیس هم شکایت کرده است.

شکایت باشگاه استقلال از پرسپولیس خبرساز شد

به گزارش پارسینه به نقل از روز نو، پس از شکایت استقلال از سپاهان که البته به غیر از استقلال، پیکان، پرسپولیس و تراکتور هم شاکی تیم اصفهانی بودند، خیلی ها انتظار داشتند به دلیل اینکه سپاهان از شش بازیکن غیرمجاز استفاده کرده، بازی سه بر صفر شود و استقلال به صدر جدول صعود کند، اما کمیته انضباطی به این دلیل که برای این بازیکنان آی دی کارت صادر شده، بازیها را سه بر صفر نکرد و هر بازی یک امتیاز از سپاهان کم شد تا در نهایت جدول به سود پرسپولیس شود و این تیم در صدر قرار بگیرد.
پس از این رای برخی خبرها حاکی از آن بود که سپاهان تنها تیمی نیست که با کسر امتیاز مواجه می شود و پای تیمهای دیگری هم در میان است تا اینکه سازمان لیگ در بیانیه ای از ارسال پرونده پرسپولیس به کمیته انضباطی خبر داد تا دامنه تخلفات به باشگاه پرسپولیس هم کشیده شود. همان زمان برخی حرف و حدیث ها حاکی از آن بود که علاوه بر سازمان لیگ، برخی باشگاهها هم شاکی پرسپولیس هستند. آلومینیوم اراک باشگاهی بود که از پرسپولیس رسما شکایت کرد و خبر شکایتش را به صورت رسمی در رسانه های باشگاه اراکی اعلام کرد.
امروز بخش ورزشی روزنامه سیاسی فرهیختگان هم خبر داده علاوه بر باشگاه آلومینیوم اراک، باشگاه استقلال هم شاکی پرسپولیس شده است. فرهیختگان مدعی شده که استقلال پس از شکایت از سپاهان حالا از پرسپولیس هم شکایت کرده است. همچنین این روزنامه نوشته است که مدیران باشگاه استقلال خواسته اند که اگر بازی آنها مقابل سپاهان سه بر صفر نشده حداقل این بازی باید تکرار شود چرا که سپاهان شش بازیکن غیرمجاز داشته است.
چند روز پیش رئیس کمیته انضباطی از نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درخواست کرد کارگروه نظارت بر قراردادها همه قراردادها را مورد بررسی قرار دهد و هر تخطی را به این کمیته گزارش دهد و گفته می شد با این نامه دیگر باشگاه‌ها نمی‌توانند از یکدیگر به خاطر عبور از سقف قرارداد شکایت کنند و از این پس کمیته انضباطی هر تخطی در ثبت قرارداد ببیند، راسا وارد عمل می‌شود و رای صادر می‌کند. حالا باید منتظر ماند و دید که این خبر چقدر صحت دارد و اصلا استقلال از پرسپولیس شکایت کرده یا اتفاق دیگری افتاده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول