استعفای اجباری رئیس جنجالی خبرساز شد


استعفای اجباری رئیس جنجالی خبرساز شد

پارسینه: لوئیس روبیالس بعد از جنجال‌هایی که در مراسم اهدای مدال جام جهانی زنان ایجاد کرد حاضر به استعفا نبود و فقط با دخالت الکساندر چفرین به استعفا تن داد.

استعفای اجباری رئیس جنجالی خبرساز شد
خبرهای پیرامون حواشی لوییس روبیالس و بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا، در مراسم جشن پس از قهرمانی در جام جهانی تمامی ندارند. روبیالس بعد از برکناری از سمت قائم مقامی در یوفا و استعفا از مقام ریاستش در فدراسیون فوتبال اسپانیا درگیر رسیدگی قضایی به پرونده رفتارش در مراسم اهدای مدال در جام جهانی زنان، در پی شکایت جنی هرموسو، هم شده است.
حالا مارکا خبر داده است که روبیالس، حتی بعد از اینکه توسط یوفا به صورت موقتی از انجام هر فعالیت فوتبالی محروم شد، سرسختانه در برابر استعفا مقاومت می‌کرد تا اینکه الکساندر چفرین، رئیس یوفا، وارد عمل شد و او را وادار به استعفا کرد. گزارش شده که او طی تماسی که با روبیالس داشت به صراحت اعلام کرد که باید از سمت خود در یوفا استعفا دهد یا اخراج شود.
چفرین تمایل داشت که هرچه سریع‌تر به این غائله خاتمه دهد و اجازه ندهد که این ماجرا بیش از این در صدر اخبار جهان قرار گیرد و بنابراین از روبیالس خواست که در انجام این استعفا تاخیر نکند.
روبیالس ابتدا امیدوار بود که به کار خود با یوفا ادامه دهد، اما به نظر می‌رسد که او همه روابط و دوستان خود را در دنیای فوتبال از دست داده است و هیچ‌یک از اعضای سازمان یوفا تمایل به ادامه همکاری با او نداشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی