آغاز به کار دبیرخانه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون هرمزگان


آغاز به کار دبیرخانه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون هرمزگان

هرمزگان- دبیرخانه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون هرمزگان همزمان با رونمایی از پوستر و فراخوان سراسری جشنواره آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دبیرخانه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون هرمزگان
مدیرکل کانون هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، گفت: پس از رونمایی از پوستر و فراخوان بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در تهران دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون هرمزگان آغاز به کار کرد.

پروین پشتکوهی افزود: طی مراسمی که با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تهران برگزار شد از پوستر و فراخوان جشنواره بین المللی قصه گویی رونمایی شد.

وی ادامه داد: دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی کانون در استان هرمزگان همزمان با رونمایی پوستر و فراخوان جشنواره آغاز به کار کرد.

او محورهای موضوعی این جشنواره را تصریح کرد و گفت: قصه‌های قرآنی، دینی و مذهبی، قصه‌های کسب‌وکار و کارآفرینی، قصه‌های نامداران و اسطوره‌ها و قصه‌های آزاد از موضوع‌های جشنواره هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال آثار خود در این موضوعات در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

پشتکوهی اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در بخش آیینی سنتی، بخش کلاسیک و مدرن، بخش اشاره و بخش ۹۰ ثانیه‌ای با مراجعه به نشانی اینترنتی جشنواره تا پایان مهر ۱۴۰۲ ضمن نام‌نویسی به ارسال آثار خود بپردازند.

مدیرکل کانون هرمزگان اضافه کرد: دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون استان هرمزگان عفت تفضلی از مربیان کانون استان و قصه گوی برگزیده جشنواره‌های دوره‌های پیش است. این جشنواره پس از انتشار پوستر و فراخوان به صورت عمومی، مجازی و ارسال نامه به تمامی نهاد های دولتی و غیردولتی اطلاع رسانی شد.

وی عنوان کرد: جشن قصه گویی در هفته‌های اول مهرماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، برگزاری نشست توجیهی عمومی با هدف معرفی موضوعات جشنواره قصه گویی، انتشار فراخوان و اخبار جشنواره ها به رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان از جمله برنامه‌های در پیش رو این جشنواره در کانون هرمزگان است.

گفتنی است، مرحله استانی جشنواره بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در آبان ماه برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت حیرت انگیز چهر آزاده صمدی به دنیز دایی ! + عکس های باورنکردنی