چگونه با هوشمند‌سازی به سالمندان کمک کنیم


چگونه با هوشمند‌سازی به سالمندان کمک کنیم

اگر شما هم پدر یا مادر پیری در خانه دارید که پا در سن گذاشته‌اند و نگران نگهداری از آن ها هستید، با هوشمند سازی خانه خود به آسانی و با خیال آسوده از سالمندان خود نگهداری کنید.

معرفی 7 پیشنهاد طلایی برای نگهداری از سالمندان با خانه هوشمند

نگرانی برای نگهداری از سالمندان با بالا رفتن سن آن‌ها افزایش می‌یابد، به خصوص اگر شما شاغل باشید و نتوانید به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید. در ادامه با معرفی 7 راه حل برای نگهداری از سالمندان به وسیله هوشمندسازی ساختمان می‌پردازیم.

1. کنترل ورود اشخاص ناشناس به ساختمان

اگر شما هم شاغل هستید و مجبورید عزیز سالمند خود را تنها در خانه بگذارید. یکی از نگرانی‌های شما این می‌تواند باشد که نکند سالمندان خود در را به اشتباه برای افراد ناشناس باز کنند. شما می‌توانید با خرید آیفون‌های تصویری هوشمند از شرکت هوشمندسازی‌ ساختمان ونوس نگرانی خود را بابت امنیت سالمندان خود بر طرف کنید.

2. راه حل نگرانی بابت نشت گاز در خانه

یکی دیگر از چالش های نگرانی در مورد نگهداری از سالمندان، خطر نشتی گاز در خانه می‌تواند باشد. با نصب سنسور آشکار ساز گاز دیگر نگران خطر نشتی گاز برای سالمندان عزیز خود نباشید. برخی از شرکت‌ها در زمینه هوشمندسازی به شما کمک خواهند کرد مثل شرکت https://venussmarthome.com/.

3. سیستم هوشمند یادآوری داروها

چگونه با هوشمند‌سازی به سالمندان کمک کنیم

خوردن داروهای سالمندان وقتی تاثیرگذار است که به موقع و سر تایم خود باشد. با نصب سیستم صوتی هوشمند می‌توانید زمان داروهای سالمندان خود را با پخش شدن یک آلارم به آن‌ها یادآوری کنید.

4. سیستم تهویه مناسب برای سالمندان

ممکن است سالمندان شما درگیر بیماری‌های تنفسی مثل آسم باشند. با نصب یک پنل تهویه هوشمند سیستم تهویه مناسبی برای سالمندان خود در خانه فراهم ‌کنید.

5. راه حل نگرانی بابت سقوط سالمندان

افتادن یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌هایی است که فرزندان بابت نگهداری از والدین پیر خود دارند. یکی از دستگاه‌های هوشمندی که می‌تواند شما را از شر این نگرانی خلاص کند، خرید یک دستبند ردیاب هوشمند است که با کمک آن می‌توانید از سقوط سالمندان خود با خبر شوید. شرکت خانه هوشمند ونوس تمامی این خدمات را برای شما ارائه می‌دهد.

6. کنترل سیستم گرمایشی و سرمایشی

با افزایش سن والدین ممکن است دمای بدن آن‌ها هم تغییر کند. پس نصب یک پنل هوشمند که دمای خانه را کنترل کند کمک بزرگی در نگهداری از سالمندان شما محسوب می‌شود. با هوشمندسازی خانه خود توسط شرکت خانه هوشمند ونوس از این محصول بهره‌مند شوید.

7. تنظیم نورپردازی مناسب

اگر شما هم والدین پیری دارید که به دلیل کهولت سن نمی‌توانند زیاد راه بروند یا حتی ویلچر نشین هستند ممکن است برایشان سخت باشد که پرده را به صورت دستی باز یا بسته کنند . با نصب پرده برقی هوشمند، والدین سالمند خود می‌توانند نشسته و بدون اینکه از جای خود بلند شوند نور خانه را تنظیم کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم